rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
strömmen e på din sida Juuuhhh…
-
hata bachata fifan..sätt alal som gilalr jevlaavataraa i en guagua så ska vi se vad om tycker… DÖÖD
-
rambo_johnson
Medlem6 april, 2004 vid 10:31 som svar på: Darkrider (Skippa om du inte kränger grunkor.)darkridern är rätt fin asså
-
Svar till:
Men EH ar inte trots allt inte fel.. Se pa denna skonhet
[/ QUOTE ]
fan den håller ihop än?
-
Nybörajre åk ner till Södra france, nårr amil från Spanska gräsnen perfekt bris varjedag…
-
rambo_johnson
Medlem5 april, 2004 vid 16:45 som svar på: Darkrider (Skippa om du inte kränger grunkor.)haha jag har en maui magic här hjemma anrns en version äldre..från förra århundradet, förresten du har mail
-
fuerte Ventura skulel ja reka kasnke, fast ja har aldrig varit där, annrs kan Cape Verde öarana kasnke var anått med 8m face o 35kts…
-
du får kom ner o vis hur d ska gå till heng snökit på vatt
-
hittade den här bilden i ett gamamlt fotoalbum från Bratjulen 95, undrar vem det kan vara.
-
Den är otroligt snabb, och genererar massa massa drag, bra depower mä, hade den i luften härom dan i 15-18m/s galet med ÖS, vågade inte mig ut på vattnet dock tur var väl det eftersom linan gick iförrgår och inte i kuling PUuuuuh!
EH har en otrolig känsla för allt vad kiteboarding heter, jag blir alltid lika förvånad när jag testar deras nya prylar brädor som drakar, det är inte för inte att dom säljer 50 kites på tre dagar…
synd att det bara finns två i hela världen

-
fan peps kommer du ihåg den tröga styrningen, dom delaminerade leading edgarna, det var tider det MUMMA
-
jag laddar 7kvm…
-
e det där en gammal Wipika Airblast? du kan ju inte oversheeta den klart den faller ner… ta en kurs innan du slår ihjäl dig puss
-
åååh heng du e så fin. kom ner famlje sakn dig