rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fan vi sak inte köra ljunghsuen dårå, kasnek e lite akllt iofs, lundåkra KAN VA BRA
-
fan sam du får nog ta o joina familjen ladd … slå ett mail så styr vi upp lite riktiga kites till dig
-
det ska ök till kl 1400 höhö fan skulel tatt me mig en 5kvm
-
Rhinon e jätte bra köp den, eller kom ner o testa lite prylar på kitecentret i habo i sommar innan du slår till
-
fyrahyndra mega bytar, chill pill
-
-
rambo_johnson
Medlem1 april, 2004 vid 15:19 som svar på: prylbytardag lördag 3 april – RålambshovsparkenRambosohovsparken menar du…
-
Helvede vilken hästakug det blåste… litta kallt för en kylling som jag…höhö men vi filma lite
-
det är på gång ska du se men det blir inte en billig kite…
-
vilken kite har du?
(Cabrinhans ventil kan pysa lite om man inte rengör den från sand etc och skruvar åt den järnet.)
-
kan tyvärr inte posta vår sida för det är inte klar.
-
har jag sagt att Skoop3 är kass? har jag sagt att nitron är kass? eller X3an!!!, EH är ett custom märke där dom gör många fler uppdateringar per år än tex stora bolag som Cabrinha och Naish och Takoon. Jag hade aldrig kört ett märke som var piss! VARFÖR bytar jag märken? Jo för att jag kan… Jag gillar att testa nya kites. Men nu känns det som jag inte behöver byta längre eftersom jag själv har möjlighet att påverka prestanda, material och design tillsammans med några av kitevärldens mest eftertraktade kitedesigners.
Åk till Cabarete och få ett humm om vad som händer på kitefronten istället för att sitta med morgontofflorna i mattludden o vänta på bättre tider.
-
tjena fean ska se om jag kan styra upp en FTP du kan dra den från