rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Var bara tvungen att kolla in KiteWorld, där står det:
Kerry’s always been a keen windsurfer and now says he’s getting in to kiteboarding,
ol’ news, men förbaskat relevant i alla fall, klart att killen ska bli president!Snygg bild förresten!
[/ QUOTE ]
killen e liak mycke ässhöle som bush mothafukan anyway
-
Svar till:
..
[/ QUOTE ]
fan den där lekplatsen/minigolfbanan där kan bli farlig o sitta i med sin lille kite
-
Nelson din gamle get nu ska du inte tappa slickeklubban i sanden…lugna fisken
-
Svar till:
Svar till:
Bestkites och EH kites komemr snart finnas tillgängliga i sverige till överkommliga priser… även med vår förbannande moms
[/ QUOTE ]
Skumt… Pratade med Best Kiteboarding och de har inga planer på återförsäljare. Vad är det du menar?
[/ QUOTE ]
thi who lives will see
-
HAHA va faaan henke, spara muschen o håret tills jag landar din jävla tysk..haha
-
faaan jag vill ha, ni skulle bli avundsjuka på min EH Wave 7kvm
-
det är skillnad om man kukar kiten i vågorna eller om man kitar vanligt o klyver en kite på mitten. jon har kört sina gamla eh [samma kite] varje vindig dag i cabarete sen han fick dem 4månader sedan, inga problem där.
kom ihåg att det är inte alla länder som är skyddade av hög moms, det är många shoppar och kitemärken som sprider rykten och gör allt för att smutskasta best. Ta kiteworld tex Naish, Slingshot m flera. hotade och sa att om best får annonsera så slutar vi annonsera i er tidning…BKSA (brittish kiteboarding association) skcika ut ett mail o säger att dom som har anything med best att göra skall bojkottas…
löjligt?
-
e du lissen? kom upp o kolla takoon movie inte så bra men kul endå pappa rambo e med i 2 sec på ett hörn
-
Fiint e det här
-
Snus som fint
-
Bestkites och EH kites komemr snart finnas tillgängliga i sverige till överkommliga priser… även med vår förbannande moms
-
X310 det var som Fan nedre register mä?, men den håller fortfarande ihop? är det mer eller mindre ladd i den? jag tycker nog den är litta snabbare jag.
Körde nya Waven 7 här iförrgår tokigt snabb kite… kul attan.
-
leb shackiiiira, hangers va fan sup inte ner dig tobad