rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
blue wave siter i Afrika hos en neger vid namn Egil, tror jag skiter i o sälja skiten den ska eldas upp i Habo till nya invigningen av kitecentret
Custom 4 eva
-
fan tror ja kör kurs på den tilsl den falelr ihop iställat billigare kite får man fan leta efter
-
Svar till:
hydro 2003 = skräp
[/ QUOTE ]
No shit sherlook fast den flyger i alla fall… o 3papp e fan billigt attan
-
Vi får väl give him an offer he cant refuse…
-
tolv komma 2, fan kiten är en wipika. den funakr lixom dessutom en 2003 hoppas på 350 usd här spöa det så har ni den
-
rambo_johnson
Medlem17 mars, 2004 vid 16:48 som svar på: Vaad gillar ni min nya status. hur blev jag singelUndrar var min Sjöka Foxy Linda har tatt vägen vi kanske kan locka fram henne med lite rom
-
mmm, HABO, cant say i miss the place..eller jo kanske lite
-
jag kan nog styra upp en takoon 14.5 kvm eller en EH freestyle ny komplett för runt 8papp
-
rambo_johnson
Medlem17 mars, 2004 vid 12:14 som svar på: Vaad gillar ni min nya status. hur blev jag singelcustom regerar…
/da ol fox
-
bratguld o glitter menar du. mycke bling bling o grejer där nere på näset
-
Svar till:
vad jag har förstått så varierar kitebrädor mycket i form och storlek.
vilken är den ”bästa” formen och storleken? kanske snarare ska fråga vad du har för bräda…(c:[/ QUOTE ]
EeeeeHåååå
-
Egypten suger, Canarrie öarna suger. reviäran suger så där. europa suger. Sydafriak suger, australien suger.
Cabarete funkar en månad till sen är det Sverige som gäller…
-
The original message was received at Tue, 16 Mar 2004 14:02:24 +0100
from 231sdl30m58.codetel.net.do [66.98.93.231]
The following addresses had permanent fatal errors
(reason: 550 Host unknown) -
Men då e det ju lungt, då smörjer vi Göran Holm med lite kitekurser… och bilig sprit