rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
EH kitarna är sjuuuuuuuukt bra enda jag kan säga… längtar till jag får testa lite nya grejer i cabarete… FETTO GÖTT
-
fan grabbar,,, snart komemr solbrände afrikanegern o jävlas me er… puss
-
Eric Hertsens (EH) har designat BestKites…
-
fok mee o fok yo
-
bleka jäävlar haha, ni kommer dö i Cabarete
-
vi har mer video på G, UltraSport.no s C.Nerdrum är här med kempe gott ustyyr, vi gotat en del idag, men bilderna blev för bra så vil håller på dem föra tt skcika till Kiteworld Mag…
-
va fan snåljåp har du inte råd med 200 USD/månan?
-
ett tips lita aldrig på test, bättre o lyssna på folk ni känner och vet hur bra dom är, tomtarna på kitesurferen kan va vem fan som helst…
Nya northen är en het kandidat om man vill hoppa högt, lite collaps tendens dock i starka vindar som tex här i afrikat… men lite får man väl kanske offra…
-
Svar till:
tja vilka i sverige säljer wipika?…eller finns det nån nätbutik i tyskland eller nått som är bättre att köpa prylar från
[/ QUOTE ]
för det första så ska man inte köpa Wipika för det har tyvärr blivit redet mööög
-
köp en 8, eller en 10 eller kanske en 12a, eller varför inte en 14, fan vet jag när vill du kita?
-
rambo_johnson
Medlem21 januari, 2004 vid 09:36 som svar på: Vad e det för skillnad på en ”Directional” brä… *DELETED*Svar till:
Inlägg raderat av wwwSOUTHEASTse
[/ QUOTE ]
e du tappad lill grabben?? its a ripoff
/WCL in africa
-
PRO ONLYYYYYY, nää, det är lungt… bra grejer… bara det bästa är gott nog e det inte så
-
vänta ni bara…. shit will hit le fan
-
om man ska ta in o ha lager på en bräda som kostar 950 USD, ska man sen tjäna på det så…you do the math… så ja tror ja skiter iet…
-
DR är fint, men udner ytan är det en gangster håla…håll i hatten o plånboken…