rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
möjligt, men en planka skulel gå på 10papp här hemma så fall, men fan en ferrari är ju inte billig den heller…
-
till alla er som ska ta IKO, det suger och är absolut inte värt det… va fan ska man med det till hemma??? okej o jobba lite där borta
-
smakar det så kostar det…
finns inga produktions brädor EH, bara custom…
-
jag ahr vatt nära o dö nårra gånger, linor är farligt, särksilt kokainlinor
-
jag hatar hundar dom e smutsiga djur precis som tyska vindsurfare…
-
gött mooos, jo dom e läckra som fan, jevla bra grejer, finns inget som ligger i närheten… kom tibax när du har testat den o dratt första repan…
-
Svar till:
Ja hade nog gått S/R, bara du inte snor min läckra kombo

Tack för tips å så annars.[/ QUOTE ]
vilken size tog du backeman? du komemr älska den där plankan, vänta bara tills du får testa en EH kite med den…då jevlar…
-
128×32 ink tippar, dvs 120cm kant till kant plus 4cm tippar på varjesida. en storlek större än min lillla röd vita
-
jag komemr näst näst nästa Onsdag så håll till godo… då blire rock n roll i brallan
-
Pepon, vi får ta o fotta lite grymam bilder i DR nu när du säger att du har blivit så grömm…
-
haha, helt rätt. windsurfing i bigbay me..fan va jag hatar tyska surfare må dom döö i helvete haha
-
rambo_johnson
Medlem19 januari, 2004 vid 17:31 som svar på: hur lång tid tar det att lära sig hoppatog mig fyra år o hoppa så här…
-
rambo_johnson
Medlem18 januari, 2004 vid 20:57 som svar på: bild på frenzy linuppsätning eller dyl?Svar till:
Här är en generell bild ur manualen till Frenzy04. Antar att du vill ha en detaljerad med linlängder och upphängning. Säg till så ska jag försöka fixa det.
Hälsningar,
nic[/ QUOTE ]
Hahahahahahaha, va fan, ska ni kita på den där ella? Mohaha..för fan ahahhahahahaha…höhö… Hahaha
-
haha, vi får se, tycker kiteboard.se o kiteboarding.se är bättre sen är det endå ett företag som absolut itne har emd kite o göra som ska ha domänen anyway.
-
Svar till:
platt….o 12kvm…
[/ QUOTE ]
öken var e vågorna för helvete gubbar?