rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
kul för dig, synd att kitesurf e så jivla tradigt i sverige bara
-
jo tack, torsda smäller det, jag sover över sen i replokalen vid Industrigatan där känner jag mig hemma
/Pimpmasta flash
-
Johan my ol Hoe, hows Lomma at night? saknar du din gamla PIMP?
-
äh möög, har ni det bra där borta anna pänna? mycke partaj o vackra människor?
-
fan min server ha packat osså, skitt, ni laddar ner för mycke film
dom tycker itne om mig längre på webhosten -
team ollon
-
rambo_johnson
Medlem22 november, 2003 vid 02:02 som svar på: Melker o pan drar till lagunas eller flommen straxfan manana så får d ble lidda fest, hur var release partyt fabro milcka? har ni nårra tankar för imorrn?
kram
-
Svar till:
rambo varför så tätt är det lönt? ska du köra i superhårda vindar hela tiden och tvunget ska ha megamax tryck hela tiden?
[/ QUOTE ]
fan inge kul o köra fes vind, det ska va hårt högt o länge, syd afrika 25m/s side off o 8m vågor annrs får d va.
-
joråå vi var här vi stred, vi segra, vi gick,
-
ja kör 8,5 / 10 / 14
-
dra hem nya media player typ
-
ring den här sorry sleepin äzz niggan
-
rambo_johnson
Medlem18 november, 2003 vid 20:57 som svar på: Converting vegetarians (Lost windsurfers)Svar till:
Jag tror snarare att de som börjar kajta från början antingen är gröna inom brädsporter eller kommer ifrån snowboard eller skate. Jag tror inte att det är så många som gått över från ws till kite.
Jag som är wsare ser vissa fördelar med kite där den största är att man slipper släpa all denna utrustning. Men jag ser oxå många nackdelar såsom att det tar så mkt yta att starta osv plus att möjligheterna för utveckling är så mkt mera begränsade.[/ QUOTE ]
utvecklingen jaa, men man kan ju alltid börja köra vågor med kite…sjuukt gött, korta linor små kites maximal frihet på vågen
-
det blir Oscizzz secret spot….. feting vind….
jag ska försöka vakna i tid