rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fan PÄPE kom på freda FAN så kör vi till färdärvelse…
-
rambo_johnson
Medlem11 november, 2003 vid 19:23 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)tur att man inte metar haj med kite dååå….
-
cameltoes är fan inte fel…
-
Svar till:
javiiiiist www mobydick är redå att ta till flaskan / Le pont
[/ QUOTE ]
fan du komemr ner asså FETT… vi får la hysa ditt big ass här på plats…Vidrig 4 eva
-
var det fredag elelr lördag förresten.
/en som har koll NOT
-
kite på dagen där sedan går vi vidare rätt in i dimman… ja har bil så sorry ass WCL borthas kan hänka på…
-
haha, snake go bild
-
rambo_johnson
Medlem11 november, 2003 vid 12:54 som svar på: bosätta sig utomlnads vid kiteställe, tips?kanske bayern är nått att sikta på. gott me läderhåsen o go bajer…
-
rambo_johnson
Medlem11 november, 2003 vid 12:53 som svar på: Lite varmare å sydliga vindar i skåne på Fredag !!fan melker posta inte här… fan ingen som läser här
-
rambo_johnson
Medlem11 november, 2003 vid 12:35 som svar på: bosätta sig utomlnads vid kiteställe, tips?Kailua, Oahu eller Maui är nog det enda rätta
-
Snart smäller det, vi drar till DÄNEMARK för att inhandla billiga spriten i veckan här
-
Svar till:
OK så du åker skidor i korridorer du? Vi andra skidåkare åker i couloirer på berg. Och jag kan garantera att du inte åkte brantare än jag. Nämn några ”korridorer” som du har åkte då, ”väggen” i sälen räknas inte
.. nää trodde inte det heller[/ QUOTE ]
kommer du till WCL-partuyt i helgen ella?
-
jag har lite stats:
jan: blåsigt
feb: jätteblåsigt
mars: ingen vind
april: lite vind
maj: lite vind
juni: okej vind
juli: tok vind
augusti: storm varje dag
september: massa vind
oktorber: dött