rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
stockholmsbörsen.com & fjällräven.com är inte så kassa dom heller
-
typ San Diego
-
Svar till:
Hur gör ni för att hålla dom varma när det är riktigt jävla askallt. Då menar jag inte nå dussingradigt skånevatten, här snackar vi isflaksvatten

Jag kör med svinsköna GULhandskar, dom funkar hur bra som hällst ända tills de blir sådär askallt! vad gör man då? dubbla? man kan ju inte ha 5cm tjocka neoprenhanskar
man måste ju kunna greppa bomen utan att få kramp…[/ QUOTE ]
haha, fan bengo nu får du fan ge dig, tack för tipset på kamin eldade vatetn tunann jevla fett… fan det ska en norrlänning till det…
kram från sunkia slask skåne
-
Svar till:
Rena rama Säpo di däringa Rövhooolen! Tack Rambo där fick jag till mitt 600ade inlägg

[/ QUOTE ]
vet du förresten vem som har reggat http://www.säpo.com ??? hehe
-
LUNDS suger liten men fet get pung även om rövhål riders går in gratis där…
-
zoo, vi drar söderut vid 9 enligt huber får se om jag är vid medvetande då så häng på blir typ public surf i skanör typ
-
se där, he´s alive… NZ kan bli gött
-
vaddå jobb? hehe, fan sanrt dags o lämna sverige gubbar, ZA here i come
-
martin kör 5/3 fortfarande rätt lungt 11 grader idag, 12 imorrn, inga som heslt problem…
-
tror det var Laird hamiltons brossas dotter tyvärr
-
ledig idag månda eller jobba idag ledig imorrn tisda…hehe
-
623 här, fast igentligen är det väl över 1000 med tanke på all skit man har kläckt ur sig anynymt och med mitt gamla nick som steffo stängde ner…
-
haha mackan har ju försäkrat sina kite krejer som båt med 20kvm segel funka hur bra som helst, stöld, olycka, brand etc kosta 400pix per år 1500pix i självrisk täcker även om man sumpar skiten totalt….
-
död åt det här nya offtopic mecket fan miljonas grejer o hålla reda på
-
jevla nigga, men fan imorrn blire surf järnet, vi sak nog till SECRET vid 12 tiden kom dit så kör vi järnet