Forumsvar skapade

Sida 374 av 395
  • rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 21:55 som svar på: OSTkust downwinder

ost kusten it will be, bara det inte snöar

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 21:51 som svar på: Betong är hårt!!

Sí senor, no nazco por debajo del fregadero

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 19:15 som svar på: Vad kan man begära av en kitehandlare

den där huber e en skojare

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 16:40 som svar på: Bilder från trollskogen

http://www.kiteboarding.se/doct

Dalen 2 inte så illa det heller

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 16:33 som svar på: BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!

Svar till:

Jag vet inte om det är fler som delar min åsikt att Bromma Skidpsort verkigen är en oseriös butik som inte verkar ge ett piss i sina kunder, dvs vi surfare. Eller vad säger ni om den här historien.

För nu två år sen var jag inne och skulle köpa nya våtdojor och en ny våtdräkt.

De hjälpte mig hitta en våtdräkt för dygt 2000kr, en Sola Vision. Nu två år senare har våtdräkten i princip ramlat i bitar, sömmarna går upp överallt – efter bara 6 surftillfällen! Jag gick tillbaka med dräkten och trodde i min enfald att de trots att jag inte hade nåt kvitto kvar ändå skulle se problemet och hjälpa mig med nån form av rep eller ersättning. Inte! Nej istället trodde de inte på mig när jag sa att jag köpt den för 2 år sen hos dem. Han trodde jag ljög! (kunden har alltid rätt var det väl – eller?). Jag kontaktade då Sola i england själv. Och det var inga problem. Skicka bara hit dräkten sa de. Sagt och gjort. Nu ringde de från Sola. De trodde inte sina ögon när de packade upp dräkten. Den var inte 2 år gammal, utan 7!!! Och det var dessutom en Ladies!. Hur FAN kunde bromma stå där och säga att det var en ny dräkt som passade mig bra ?!? (Jag är kille och ca 1.80 lång). Dräkten hade helt enkelt börjat ramla isär för att den legat och torkat i butikens förråd!! Och dessutom i efterhand vägra att ta ansvar för vad de prackat på mig!! Nu åker jag på att köpa ännu en våtdräkt – men den tänker jag djävlar inte köpa på Bromma.

Vid inköpstillfället försökte han också få mig att köpa ett par dubbelt så dyra dojor som jag ville ha – i fel storlek! (de fanns inte i min storlek). De jag köpte var på rea och passade utmärkt.

Vad i hela friden håller de på med?!? Det är jävligt synd att en sån urusel butik skall lyckas överleva när en hel del andra butiker har försvunnit. Som tur är finns ju Beli marin i täby och de skall få mina vindsurfingslantar i forstättningen.

Bojkott av Bromma! //uffe

[/ QUOTE ]
    säg nån dräkt som håller nuförtiden tacka vet ja grejerna på 80 talet dom e nya som köpa igår…

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 16:32 som svar på: Lättvindskite

vem fan gillar inte mig, jag är ju orsaken till att folk överhuvudtaget går till jobbet om dagarna (för att sitta o slöa o läsa kitesåpan på steffo)

vad hade kitesurfing i sverige varit utan mig? hehe

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 16:07 som svar på: OSTkust downwinder

takkon jag gjorde en road trip med takoon i våras i södra europa fotta o filma dvd kommer nu

snöblandat regn på tisda, kul

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:54 som svar på: Lättvindskite

Svar till:

Inte första gången ”Rasmus” ”193.44.54.228” gör bort sig förra gången så var hans ip adress ”193.44.54.228” ytterst nära att bli bannad ifrån Steffo.

[/ QUOTE ]

HUR FAN BLIR MAN BANAND FRÅN STEFFO JAG HAR FÖRSÖKT I TRE ÅR MEN ALDRIG LYCKATS! hehe

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:49 som svar på: Lättvindskite

Svar till:

Jag har hört talas om lättvind-kites. Vad skiljer en sådan från en ”vanlig”

Är det någon som kört FS MastAir så skriv gärna lite reflektioner..

/stebe

[/ QUOTE ]

mast är är bästa lättvindaren den kan man fan cruisa med i 3m/s

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:45 som svar på: OSTkust downwinder

Mandag
    Nordøst og øst, tiltagende til 8 til 13 m/s.

Tirsdag
    Kuling omkring nordøst, 10 til 15 m/s, sidst på dagen lidt aftagende.

Tisad kanske annars?

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:39 som svar på: OSTkust downwinder

måndag ser bättre ut med 8-13 ost

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:31 som svar på: OSTkust downwinder

så kan vi ta glimmingehus på vägen hem sen.

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:14 som svar på: Peace love and understanding.

Jake röv hur fan mår min box?

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 14:50 som svar på: Betong är hårt!!

El surfe de cometa en Habo Ljung (escena del accidente) por dos años ahora de bonito con frecuencia. Era att el lugar, pero no vi el accidente. Aquí están las respuestas a algunas de las preguntas que el viento no era muy fuerte o particularmente impetuoso. Otros son agradables corregirme aquí pero pienso el promedio 7-8 m/s que ventea a 10-11 m/s. La opinión de la identificación 14 habría sido el mejor tamaño de la cometa que day.(I no saben su tamaño de la cometa). Creo que arrastraron ni que lofted al individuo ni en los embarcaderos concretos del puente. Su justo ese todos a que las cometas aquí van constantemente dentro de algunos metros de estos embarcaderos, particularmente en este winddirection (crossonshore). Hizo tan a este individuo y debe haber perdido control en alguna parte en la manera. Los embarcaderos concretos del puente están estando parados en el centro de la derecha del agua eran usted cometa. Oí él había tirado ya de su quickrelease antes de golpear el embarcadero, pero creo que otros saben más sobre esto. Él no usaba el casco o la otra protección, por lo que sé. Creo a individuo comenzado a kiting este verano. Una vez más otros pueden dar esta información. Im enterado que éste no es ningún discription completo de los acontecimientos, pero su un comienzo. Complete o corrija cualquier cosa que usted puede ser que discrepe con.

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 12:22 som svar på: Peace love and understanding.

http://www.defuldesynger.dk/kasser/

bara bröst

Team Gött.com – bröst.com

Sida 374 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA