rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
det här e fan komiskt asså
haha
-
-
dene FET finsn ett gäng till dom du e sugen
-
fan det är ju kidsen från cabarete för fan
-
du var möjligtvis inte i Tippen/Skanör när det här hände?
-
ja fan hoppas alla sjuka blir friska o vi får ordentligt med vind i helgen.
-
gillar du inte den?
-
Svar till:
VEM FAN ÄR DEN HÄR IDIOTEN RAMBO??????????
SKICKA UT SKITET FRÅN STEFFO,
[/ QUOTE ]
nu får du nog tagga ner nårra hundra km/h här annars kanske du kör in i en betong vägg.
-
Här snackar vi om betong killen men vem tänker på Kenny Bräck han visste i alla fall i förväg att betong var hårt?
-
citat
”fan va han leker med ödet, antingen kör han in en pelare eller hamnar han på stranden”
-anonym (i habo 10min innan olyckan)
-
nej men kanske den här duger:
-
den som inte fattar att man skall hålla sig borta från betong pelare får ÄRLIGT talat skylla sig själv. Kom inte med mer moral snack nu för helvete.
-
Du snackar om att det inte handlar om att vara politiskt korrekt men det är ju precis det du predikar. (för att reda ut begreppen)
Ger man sig in i leken får man leken tåla. eller extremsporten som det här faktiskt är.
-
vi kommer ner o kickar ditt sorry ass om nårra veckor håll till godo
-
bara för att alla ska vara så politiskt korrekta hela tiden så kan man för en gångs skull inse faktum. Jag skriver bara vad alla egentligen tyckte och tänkte i habo härom dan.
säger det igen för sorry asses som försöker lära er kitesurfa utan att tänka efter lite innan.
Missförstå mig inte jag försöker bara skapa en debatt om det här tror det behövs lite ordentlig tankeverksamhet innan folk kastar sig ut i 13m/s med stora kites.