skanepaul
Forumsvar skapade
-
Men varken C kite eller hybrid.
-
Rippehrn är väl varken än C kite eller hybrid??
-
Jag har Naish HP leashar liggandes, aldrig använda 2007:or!
PM:a mig bara så kan vi väl ordna något.
-
Jag är också grymt sugen Henke, verkar så jävla fett!! Vi har ju så bra förhållanden för det också, särskilt här på sydkusten.
Vi kan kanske bilda nån klubb också? Typ ”Speedkite föreningen Fartdårarna”, SKFF?
-
skanepaul
Medlem5 februari, 2008 vid 13:11 som svar på: Naish boxer 12:a = pung kramp i underarmarnaFinns det nån som kör med 2:1 inställning på bowkites nuförtiden????? Varför isåfall?
Jag ska fan aldrig köra bow… 🙂
-
Köp en LF Picklefork, alla jag känner som började på en sådan är hyffsat duktiga nu! Finns en på köp&sälj!
-
haha gjorde världens klipp! Canon 70-300 IS USM för 3000:- inkl. motljuskydd och sky filter, najs!!
-
-
-
D40X:en är fin, men varför bara varför kan dem inte smälla i en af motor i huset??
-
Gör som jag, köp en Canon 400D på Elgiganten för 5490:- (billigast i sverige just nu med kitglugg), sedan köper du till ett begagnat Canon EF 70-300 IS USM (bildstabilisator och snabb AF) för ca 4000:- så har du fetbra grejer!
-
skanepaul
Medlem30 januari, 2008 vid 12:04 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?Kjellorix ja, han hade jag helt glömt! Vilken soppa det blev när han trodde att jag lurat honom på en kite…