skanepaul
Forumsvar skapade
-
-
@Krillan82 445218 wrote:
men problemet är att det står cabrinhapå den
Ja och det är inget litet problem!
-
Favoriterna är ju vid 0:57, 1:57, 3:16 och 3:36, fan vad fett!!!! För att inte tala om enhands raileyn vid 3:45!
-
Nä Primadonnan är skitgrym, men den vara ganska sleden och jag behövde lite pengar till ny golf driver… 🙂
-
Men det finns väl ingen ny Wave i 9?
-
Tack för sammanfattningen Hengo!
Har tittat lite i Danmark men ingen tur, bara en jävla massa 12:or.
Jag har ju redan 7, 12, 16 och känner att jag måste ha en 9 också, 7:an kör man ju bara när det pungar på ordentligt, så det saknas något däremellan. Hade Primadonna 9:a ångrar att jag sålde den nu faktiskt, men men ibland behöver man cash…
Jodå Sourra, den finns i rangen i år också men jag lägger inte dryga 9 papp på en kite längre, den tiden är förbi.
-
skanepaul
Medlem13 februari, 2008 vid 09:39 som svar på: Speedkiting 102 km/h Timann Heinig’s world record video@skejtar_henke 444359 wrote:
vem är snabbast nu då.. Kite eller vindsurf?
Haha, du är allt lite intresserad trots allt!! 🙂
-
Precis vad jag ville veta. Tack!
-
Får man fråga vad hela kalaset gick på?
-
Tycker du??
Nja, han grymt mycket bättre än mig, men hade väntat mig lite mer varjefall.
-
Schysst!!
Och allt gick bra med bagaget??
-
@christian12345 444204 wrote:
Jag har inte gått någon iKO så jag fattar inte hur man självlaunchar med påse. Kan du inte förklara?
Visst – med c-drakar var det en baggis när man kunde vika in änden på draken men det var ju flera år sedan de var poppis…
Inte jag heller.
Då vet du ju visst det hur man gör!
-
@pjoter 444187 wrote:
fast jag tror nog iofs krokmetoden är smidigare.. inte lyckats klanta nån självlaunch själv vad jag minns men man har ju sett ett antal misslyckanden med just påsar.
Fast ska man köra mycket själv så skaffar man en foil istället, så sjukt mkt smidigare.
Nä, man skaffar ingen foil…