skanepaul
Forumsvar skapade
-
Frågar han efter det då? Absolut ingen poäng med vågbräda om man inte ska köra vågor eller????
-
Nobile 666 EXT!!!
Har provat den och den funkar så jävla bra!
-
Blev Ronix Divide, priset fick avgöra plus att den fått mycket bra recensioner som en mjuk och skön bindning typ Escaladen, återkommer med mer info, ska testas hårt i Egypten nästa vecka!
-
hahahahaha!!
Vilken skit vind idag!
-
Dingel dangel…
Men det är nog inte så konstigt heller dem kör ju faktiskt jävligt powered på touren och stil kommer nog med tiden.
-
Fan va nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bästa jag sett på länge!
-
-
Jag menade inte heller att dem var bättre. Jag har själv lagt allt som heter custom bakom mig, då jag inte ser många fördelar med dem längre.
-
skanepaul
Medlem22 september, 2007 vid 17:28 som svar på: Ni som dissade something stronger teasern…Var det den där varje dem sprutade snö i varje klipp??
-
@bohm 417077 wrote:
men hur många i sverige behöver en custombräda, egentligen… eller förresten fel av mig… klart man behöver en custom, så man kan få en bräda som är perfekt shapad för att sätta backrolls och railies…
customs är till för extremt duktiga åkare, åkare med ett ben längre än det andra eller nån som behöver väga upp sin åkning med lite materialistisk status.
Vad dillar du om?
Kanske för åkare som vill ha specifika mått på sin bräda! Eller kanske en bredare stance eller en viss rocker som passar vattnet där man kör mest. Sen om man bara gör backrolls eller raileys har väl ingen betydelse.
-
Hybrider har väl inga pulleys?? Vanliga bommar väl?