skanepaul
Forumsvar skapade
-
12 i 18 m/s???? Vad mätte du upp det med? Kommer ihåg för nått år sen jag och Fredde Triathlon skulle sticka ut med en 7:a då vi precis mätt upp 19,2 m/s med en silva vindmätare, det gick inte att stå på stranden och titta ut mot havet för all sand som blåste omkring, kiten gick knappt att hålla och slutade i ett träd. Fast man kanske kan döda all kraft i en rebel vad vet jag…
-
Grymmaste jävla kiten!! Vad är ändrat till 08:orna egentligen, inte så mycket va?
-
@Cortex 415934 wrote:
Alltså, jag kan ta vara på mig själv… det är inte det som är problemet.
Grejen är att när jag hängt ut min våtdräkt i garaget på kvällarna och gått därifrån så smiter den jäveln iväg ner på stan, dricker sig aspackad och börjar veva mot första bästa tok-anabolknaprande muskelknutte som kommer i dess väg. Givetvis ser dräkten ut som själva fan när den kommer hasande hemåt framåt småtimmarna.
Å sedan får jag spendera en halv dag med att sitta och lappa ihop den med neoprenlim; jag måste få ett slut på det här!/Kaj(Tech)
Jaha oj, shit va tråkigt!
-
Aha, det var det jag misstänkte men du har inte funderat på att börja träna nån kampsport om du åker på stryk så ofta? 🙂 (fan va kul!!)
-
Ja precis, varför vill man ha det i en vindrelaterad vattensport?? Måste bli kallt.
-
@gh0st 415647 wrote:
Jo men bara om det är Prada.
Louis Vuitton släpper våtdräkter enligt rykte till 2008, glöm inte dem!
-
@Cortex 415643 wrote:
Den svarta DL-Crossfire’n var jäkligt snygg… får nog bli en sådan.
/Kaj(Tech)
Varför DL egentligen?
-
Sittsele och flytväst, hmmmm måste vara en tysk väl??
-
@Gadget 415516 wrote:
Håller med SkånePaul…
Har lyckats hitta en inofficiell bild på mystics nya hjälm i samma serie!🙂 🙂 🙂
-
Lite stormtrooper över dem vita, fan jag gillar dem!
-
Ja, blev det inget idag???
Jag hade varjefall en supersession på sydkusten…
-
Kör ni med skor redan???