skanepaul
Forumsvar skapade
-
Ingen aning jonaish.
Och vad beträffar korsband så är jag inte orolig, mina knän tål det mesta har jag fått erfara genom åren. Körde faktiskt med bindningar på min Naish Stubbie sommaren 2003 redan, la ner det för att dem var LITE för obekväma, men just sphynxen/escaladen ser ju HELT annorlunda ut!
-
ähh fan jag öppnar nog plånboken trots allt, blir nog ett par Sphynx, verkar dem skönaste (som matthias skrev, samma sko exakt) helt klart.
-
Det måste jag med all säkerhet göra ändå, ska på en Naish Thorn.
-
Kom igen vad tror ni som har lite koll på bindningar? Måste det verkiligen vara LF:s kitevarianter? Kommer mycket billigare undan annars…
-
@tetras 414664 wrote:
Det skönt att hitta någonting att hacka på, eller hur? Men jag bjuder på det.
Jag hackar inte, bara upplyser. Se det som att du lärt dig något nytt idag.
Men om jag ska hacka så hade jag aldrig i hela mitt liv skrivit något sådant utan att vara 100% säker på min egen stavning, blir ju så fel annars.
-
@tetras 413565 wrote:
Pröva en gång till så kanske det går fram genom dimman. Som en ledtråd så tillåter inte den svenska gramatiken att man använder tre bokstäver av samma sort i en följd. Å andra sidan så kanske du försöker vara rolig och då måste jag vidhålla att assossiationen var inte helt oäven även om den är lite sent påtänkt.
Som jag sagt vid ett tidigare tillfälle, ska du klaga på grammatik så håll koll på din egen först, särskilt stavning då. Intressant stavning på associera och grammatik är med två m.
-
Ingen som provat några andra märken när det gäller bindningar? Genom jobb kan jag tex köpa Ronix, en av deras bindningar Divide ser ju schysst ut men kanske alldeles för tung?
-
skanepaul
Medlem13 september, 2007 vid 12:42 som svar på: Borttappat: Apelviken – Sufshorts (med bilnyckel)Jag tycker nog mest synd om polaren som var tvungen att gå ur plurret naken!! 🙂
-
Fan, om man skaffar bindningar så får man ju börja köra med shorts utanpå våtdräkten igen, annars ser det ju tokdumt ut, jag som slutat med det när man kommit upp i åren… 🙂
-
Jaha, var får man då tag i ett par Escalades om man vill ha dem ganska så omgående (typ den 25:e :))?? Annars är Sphynxen ett alternativ för mig som jag hittat till hyffsat bra pris (varför är dem så mycket dyrare egentligen???).
-
Det ska väl inte vara några problem att göra extra hål i plattan på escaladesen för att passa fler kiteboards? Har för mig jag läst någonstans att någon gjort så varjefall.
-
skanepaul
Medlem12 september, 2007 vid 06:17 som svar på: För er som köpt action kamera, test i pannan på viking igår…@skotten 414066 wrote:
li-ion is the shit……
Fast det kan väl bli svårt att hitta som ”vanliga” batterier??
-
@Unhooked 413714 wrote:
06 escaladesen är dom styvaste sen är escalade 06-07 ungefär lika styva som unionsen
Ledsen, men det fick jag inte ihop?? 🙂
-
Skillnad mellan Union och Escalades förutom snörning, är unionen styvare?