skanepaul
Forumsvar skapade
-
@mjersen 405434 wrote:
på tal om stance, så fick jag nya tidningen i dag med dvdn. fett nice o se kniven kötta i den!
Har precis kollat på det avsnittet själv, grymt!! Han åker lätt snyggast av killarna där! Fast Etienne har har en skön stil också.
Jag breddade min stance ganska rejält i år med nya Thorn brädan och kan bara säga att det är supernice! Landar trick enklare, står mer stabilt, ser bara positiva grejer med det, dock vet jag inte hur bred stancen är.
Påfrestade för knäna, det vetifan, jag märker inget varjefall.
-
Hurghada eller Sharm El Sheik egypten.
-
Fan va Steffo är skönt!!!
-
Stellan snackade väl om nån bris som börjar i feb??
-
Frugan vill till Thailand så jag funderar på Hua Hin i mars nästa år. Hur är det med vinden egentligen, ska väl vara en bris då och vad jag förstått ska väl Hua Hin vara enda (läs nästan enda) stället det blåser på i Thailand?
-
Skulle åkt dit i våras men det blev TYVÄRR inte av, det är varjefall på ostsidan (Belle Mare) av ön vinden finns och även en fet vågspot i sydväst om jag inte minns fel.
-
Ingen info om sele/selar?
-
kan man se dem nya selarna nånstans?? darkridern sprack förra veckan, kör just nu med min wipika från 2002 som jag dock får säga är jävligt bra!
-
antagligen för att jag inte använde sytråd, bra ide!!
-
@mjersen 404214 wrote:
vet inte exakt när 08a prylarna släpps. Element brädan kommer inte att ingå i nästa års sortiment utan den kommer bli ersatt av den nya wakestyle brädan Liquid Force Mauricio Pro. Som kommer vara shapad efter LFs teamåkare Mauricio Abreus åkstil. Har änsålänge bara sett bilder på grejerna, men det ser fett ut.
Så om man inte åker som han vad gör man då? 🙂