skanepaul
Forumsvar skapade
-
@hengo 395010 wrote:
ja det är faktiskt konstigt, åkningen håller ju verkligen inte om man jämför med de andra tjejerna.. Typ; http://www.youtube.com/watch?v=_WvVAQnjbdk
Tänkte väl det!!
-
@Matthias 394986 wrote:
hyffsat filmmässigt men med tanke på hur länge hon har åkt så e de ju ett skämt. Tänk att en tjej får vara med i en världscuptävling när hon inte ens kan göra en ordentlig railey, de e fan skandal.
Jag skulle faktiskt säga detsamma, men vågade inte…
Har tjejerna inte kommit längre?? Jooooo det måste dem väl ha gjort??????
-
Eller gör det enda rätta! Köp en Rhino 18!
-
Hur gick det då?? Vad har hänt i helgen, kan någon rapportera!
-
Rippern är väl ingen bow??
-
Hur länge stannade du Kase?
-
äähh bara loopa, alltid svårt att göra som dem säger i instruktionsfilmer, du kommer på det, jag lovar.
-
hahaha lugnt kan inte köra mer än fort med den bilen, går liksom bara inte! slöfockar ja, hade trots allt en Alfa GT framför mig men han vill inte hänga på…
Blev lite kvällsgolf men kunde knappt gå för den jävla hälen jag smällde på surfet idag. Ett tips, hoppa inte på första bästa våg på första rundan ut, brukar bara bli skit…
-
@psychonauten 393241 wrote:
Gött, ska testas imorogn om det blåser 🙂
Släpper du handen kan du lägga till en grab, inte helt fel…
-
Instämmer börja urkrokat. Men ikrokade F16 är skönare, jag gör backrollen precis när jag känner att kiten drar mig uppåt, sen är det bara att dra runt järnet! Ett tips är att släppa handen du har främst från bommen, underlättar lite.