skanepaul
Forumsvar skapade
-
Har ni hört talas om piratebay annars??? Måste vara det enklaste, har ju själv lagt upp några torrentlänkar här, det tradiga är att den laddas bara hem sen skiter man i att seeda. Det är sååååå lite som behövs, räcker att hålla en ratio på 1.0, alltså ladda hem filmen och dela med sig filmen en gång, dvs är filmen 696mb delar man med sig 696mb när man fått hem den, mycket enklare än DC++.
Plus kitesboarders i hela världen kan hjälpa till att hålla torrenten vid liv.
Här får ni Stance 28 av mig.
-
Porr:
Fan, det får inte plats här… -
Melker lille, du har inte varit med i jibbersvängen hör(ser) jag…
-
@tobas 367275 wrote:
Såg en kurs med en JN drake i somras, tror det var en Primadonna. Vilken FARS!!!!!!!!!
Vad snackar du om? Det är dem absolut skönaste kites jag kört på hittills.
Hittills…mmm snart kommer nya…(ett arabiskt märke)
-
Nu ljuger du!! Det fattar jag direkt!
-
Till min Primadonna 9:a säger jag bara ”flyg!” så startar den igen.
Helt otroligt men lite svårt att förklara…
För att inte tala om superduper märket jag ska köra i år, dem kraschar aldrig ens.
-
Och? Det är väl skrivet till SS återförsäljare eller? Och jag tycker det stämmer bra. men så har jag aldrig gillat CB heller…
-
Alltså INGET, jag menar inget slår en Primadonna 9:a, inget!!
-
skanepaul
Medlem25 februari, 2007 vid 21:37 som svar på: WA Freestyle film. Spöa denna redigeringen Sam:)16mm vad det ja!
-
skanepaul
Medlem25 februari, 2007 vid 19:09 som svar på: WA Freestyle film. Spöa denna redigeringen Sam:)Sweet! Som man nu häftigt säger nuförtiden!
Ser ut som ”riktig” kamera filmat detta om ni förstår vad jag menar, alltså inte digital kan det stämma?
35mm(??) eller nått sånt.