skanepaul
Forumsvar skapade
-
-
skanepaul
Medlem21 juli, 2006 vid 11:53 som svar på: Funderar på att byta sida i kriget mellan windsurf och kiteMephiboseth wrote:Tack för råden, då har jag förstått att den jag tittade på inte är någon vidare bra nybörjar-utrustning.
Kan iofs bifoga en länk till annonsen så är den lättare att bedömma. http://www.blocket.se/view/8413352.htmFör övrigt så väger jag 68 och mäter 184 cm/öh
KÖP INTE DEM GREJERNA! Alldeles för gammalt. Hur fan kan man ta 2900 för det???
-
Vlc media player är det enda rätta (eller om man vill köra den i DVD:n så krymp den i DVD Shrink och bränn sen.)
-
skanepaul
Medlem21 juli, 2006 vid 10:51 som svar på: Funderar på att byta sida i kriget mellan windsurf och kiteJag hade köpt typ 12-14 som första kite lite beroende på din vikt. Det är nog det absolut bästa, sen om det är C eller bow/sle kite spelar fan mindre roll.
-
Asså JN Primadonna e asså bästa kiten…
-
Fan va gött!
Jag har den hemma nu, seedar för fullt! Ligger på dryga 100Kb/s.
-
Det var 3 seedare imorse så det ska nog gå vägen. Ludde: Han körde flexifoil när jag snackade med honom i egypten, deras sle eller bow eller va fan det nu är, Aaron var också där och körde fusion, hyffast duktig den killen är förresten.
-
Nu kickade den igång! Hoppas man kan få hem hela, jag lovar seeda.
-
Drar ni den historien för varje nybörjare…”Ja, den var en gång i tiden bla, bla…” 🙂
-
En av dem finaste i detta land.
-
Vad duktiga dem är hela tiden.