skanepaul
Forumsvar skapade
-
Man kan ju inte göra feta boardoffs…
-
Jag sålde en kite till han. Skickade med Bussgods och dem kan ju ta lite tid på sig plus att när ska spåra kollinr på deras hemsida så är dem inte alltid så snabba. Så han trodde han hade blivit blåst av hela Steffo för att jag hade med kite försäljningen i en tråd. Han började då radera alla sina inlägg här.
Sjukt skum…
-
Är handledsleashen tillbaka eller???? Annars ser den riktigt nice ut, varjefall det jag sett av den hittills.
-
skanepaul
Medlem20 februari, 2006 vid 18:25 som svar på: Bara några veckor kvar till vattenpremiär nu!!6 papp för pyro! shit!!!
-
Nä, det vill inte alla…
Magawish är helt perfekt tycker jag.
-
Under mina 2 v vid Colona var vi max 5st på vattnet och detta var i början på juni, så trångt nix!
Men säkert lite fler vid den riktiga högsäsongen augusti-september typ. Men man behvöver ju knappast trängas där alla andra kitar, är ju ett ganska stort område.
På Magawish var där inte en jävel som störde en heller.
Men helst av allt skulle jag vilja testa Ras Sudr i Egypten men det är lite meckigt att ta sig dit och det ligger ganska så öde.
-
Jag har varit där, supernöjd. Men det var på sommaren och då är det jävligt vindsäkert. Just nu kan det vara lite si och så med vind, men har man tur så har man. Har också fått uppfattningen att det är lite byigare på vintern.
Men det är ett schysst ställe, särskilt om man har med flickvän, kan hon sola och snorkla m.m., ska med all säkerhet dit i sommar igen.
-
Cool video!?? Jävla fransmän, fan vad fula dem är! Det där såg ju riktigt töntigt ut, ursäkta, men det tyckte jag. Men så tycker jag ju att man ska stå på laggen…
-
budokai wrote:Är kitesurfing en budosport och ingår under svenska budoförbundet?
???????????
-
Shit! Skit!