sourra
Forumsvar skapade
-
Haze;583426 wrote:Behövs inte räls för en dolly. Finns någon tråd om det någonstans på freeride tror jag.
Jo det behövs det. Annars kan du bara rulla runt på parkett och andra jämna underlag utan att det blir skakigt och jävligt och då kan det lika gärna kvitta.
-
Gött med film. Men skamligt att man blev Rick Rolled…
-
Tack för den supertunna Ion-våtdräkten Erik. Men du, vad är Ion för nåt företag egentligen? Det ser ut som att de har mer än våtdräkter i sitt sortiment… http://www.rickjensen.de/2009/10/10/sex-and-crime-an-der-waterkant
-
Man morphar och meckar i år och dar
-
Japp, med räls och skit. Alternativt gör man en kabelrigg.
-
Det kommer nog mestadels bli foto ovan ytan och kanske lite filmande strax under. Och det är en DSLR så det är bara att glömma rejäla hårda hus dessvärre
-
M.U.T.E. var stabila som fan
-
Du svarar inte på min fråga Näbben. Blixten kan man ju hålla externt om man vill. Så – med eller utan blixtkådis?
-
Hehe, nej alltså jag menar – ge fan i att reta upp folk, inget gott kommer komma ur det. Ok, snor de alla våra ställen så finns det inte så mycket att göra men än är vi inte där. Sporten behöver ingen negativ PR.
-
Finfint Mathieu! Lite svårt att se texten på ett par ställen men med bra ljus funkar det 🙂
-
Det är ju i viken längst till vänster i bild som man kör på Nord så det är ju inget problem. Reta inte upp toppluvorna.