Forumsvar skapade

Sida 136 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 15:01 som svar på: Vilken kite ska jag ha?

Det där är en mås

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 14:04 som svar på: Film: Helikopterperspektiv på Torkelstorp

Robban: Ja där är det trevligt men då är det inte Torkelstorp längre =)

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 14:03 som svar på: Wave-junkies! Downwind-förslag idag!!!
    above_the_law;573182 wrote:
    Dags att du börjar försöka få fart på det där knät snart Johan, annars kommer du ju inte ha en enda muskel kvar!!!
    Vad händer?

Problemet är ju att jag inte har en enda muskel kvar i benet. Så rehab rehab rehab… Fett nice prognos ni får!

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 10:43 som svar på: Wave-junkies! Downwind-förslag idag!!!
    above_the_law;573155 wrote:
    Krav:
    Seriös och RUTINERAD vågkitare med 5 kvm kite…samt ägare av egen bil så att vi kan ställa en där vi ska landa och en där vi startar.

Fan att jag bara har en 4.5, annars hade jag hängt med :smirk:

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 10:39 som svar på: Spotify Premium Gratis?
    Litease;573149 wrote:
    Ja, det funkar när du har invitat 65 fem av dina vänner. Signa upp så kommer Haze en invite närmare Spotify Premium.

Pallar inte att pyramida 65 polare för att spara 100 spänn i månaden.

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 05:38 som svar på: Grymm Video från ISrael!

Jag är sinnessjukt gammal och förlegad, remember?

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:52 som svar på: Vilken kite ska jag ha?

Kolla in Hugo när han kör ett stort jävla as till kite på http://www.onshore.se/?p=104

De flesta andra skulle bara studsa längs vattenytan innan kiten ens nåt zenit men Hugge har tyngden och brädan som krävs för att hålla kant nog länge. För en mindre kuf krävs en snabbare kite som man inner skicka innan man blir dragen över kant. Och det var inte min mening att verka dryg, jag menade verkligen det jag skrev.

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:39 som svar på: Surfzone moviepart playlist

Är det inte bara du som får gratis om vi klickar på den? Det står ju att man måste dra in 65 andra för att få ett års premium.

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:10 som svar på: Bil mot sydkusten från Malmö på lördag?

Läjet Martin, Läjet…

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:08 som svar på: Grymm Video från ISrael!

Bikinis på båt låter ju som en idé som skulle kunna få någon form av Nobelpris

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:06 som svar på: Film: Tuben vs Sala på kabeln

Det som syntes var då nice

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 22:03 som svar på: Läjet fredag förmiddag

Faaaaan, det är först när det är såna här prognoser som jag verkligen verkligen lider av att inte vara fit for fight. Hoppas ni alla får varsin fet session.

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 21:04 som svar på: Konstigt format

Det är det som är efter punkten i filnamnamnet. T.ex. .mov .mp3 .mts osv.

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 18:02 som svar på: Vilken kite ska jag ha?

Köp en C-kite så kan du inte skotfuska.

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2009 vid 17:52 som svar på: Moar danglersch film

Snacka om att Dre har räddat det märkets image. Annars hade det helt varit i de tyska Gathhjälmarnas våld.

Sida 136 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA