sourra
Forumsvar skapade
-
Robban: Ja där är det trevligt men då är det inte Torkelstorp längre =)
-
above_the_law;573182 wrote:Dags att du börjar försöka få fart på det där knät snart Johan, annars kommer du ju inte ha en enda muskel kvar!!!
Vad händer?Problemet är ju att jag inte har en enda muskel kvar i benet. Så rehab rehab rehab… Fett nice prognos ni får!
-
above_the_law;573155 wrote:Krav:
Seriös och RUTINERAD vågkitare med 5 kvm kite…samt ägare av egen bil så att vi kan ställa en där vi ska landa och en där vi startar.Fan att jag bara har en 4.5, annars hade jag hängt med :smirk:
-
Litease;573149 wrote:Ja, det funkar när du har invitat 65 fem av dina vänner. Signa upp så kommer Haze en invite närmare Spotify Premium.
Pallar inte att pyramida 65 polare för att spara 100 spänn i månaden.
-
Jag är sinnessjukt gammal och förlegad, remember?
-
Kolla in Hugo när han kör ett stort jävla as till kite på http://www.onshore.se/?p=104
De flesta andra skulle bara studsa längs vattenytan innan kiten ens nåt zenit men Hugge har tyngden och brädan som krävs för att hålla kant nog länge. För en mindre kuf krävs en snabbare kite som man inner skicka innan man blir dragen över kant. Och det var inte min mening att verka dryg, jag menade verkligen det jag skrev.
-
Är det inte bara du som får gratis om vi klickar på den? Det står ju att man måste dra in 65 andra för att få ett års premium.
-
Läjet Martin, Läjet…
-
Bikinis på båt låter ju som en idé som skulle kunna få någon form av Nobelpris
-
Det som syntes var då nice
-
Faaaaan, det är först när det är såna här prognoser som jag verkligen verkligen lider av att inte vara fit for fight. Hoppas ni alla får varsin fet session.
-
Det är det som är efter punkten i filnamnamnet. T.ex. .mov .mp3 .mts osv.
-
Köp en C-kite så kan du inte skotfuska.
-
Snacka om att Dre har räddat det märkets image. Annars hade det helt varit i de tyska Gathhjälmarnas våld.