sourra
Forumsvar skapade
-
C-shaped arc = inte så platt som de andra 🙂 Jag tycker det får heta CBOW.
-
Fuelen ser nästan ut som en JN Primadonna
-
Tävlingar är inte allt… Sen har jag för mig att han tog hem SSS i år och det är en tävling som heter duga.
-
Tänk bara på att en kite som blir blöt av regn har bara sötvatten på sig och sunkar lättare till sig än en kite som legat i saltvatten. Men häng den på tork efter du kört så är det inga problem.
-
Ooh, Silvermannens. Den kan det bli samlarvärde på.
-
hengo;565708 wrote:bäääää dom gillar då fotkrokar de e nåt som är säkert..
Nästa Core kan nog vara mer lovande
-
Haha Marre, jag är fan böjd att hålla med.
-
Vad fan är ni inte ute och surfar för?
-
sourra
Medlem11 augusti, 2009 vid 19:01 som svar på: desperate times desperate measures – Falkenberg / BjörkängDet brukar man kunna få gratis =)
-
pihlblad;565592 wrote:Cabrinha Nomad grymt bra. Snabb, mycket stabil litet bomtryck urkrokad! Tål mycket vind. riktig höjdare i vågor.
Nu blir jag konfunderad. ”Litet bomtryck urkrokad” måste väl vara samma sak som att den inte drar så mycket, eller?
-
Men du kör la inte särskit mycket urkrokat och sånt va Hasse? Och vad hände med Spleen och Caution? Har du slutat köra med dom?
-
I toppstriden på PKRA och KPWT finner man fler märken än så och det är snarare en fråga om duktiga åkare än om duktiga kites. Har man kört kite i 10 år kan man fan rippa med en Ikeakasse. Det intressanta i den här tråden är ju hur en viss kite är för vanliga dödliga människor, inte för proffsen som grejerna utvecklats för.