Forumsvar skapade

Sida 164 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    15 juli, 2009 vid 12:29 som svar på: Studiebesök i Cableparken
    Trumpeten;559321 wrote:
    Längtar redan tillbaka, när jag blir stor ska jag ha en egen på bakgården.
    Dit och åk med er

När jag blir stor ska jag bo i ett indiantält på din bakgård. Jäkligt nice skit det där Viktor, Nils & Co.

• sourra

sourra

Medlem
    15 juli, 2009 vid 10:33 som svar på: Om gud vill och prognosen håller

Med tanke på att jag är både skadad och bortrest så lär det blåsa pung i närmare tre veckor med start på fredag.

• sourra

sourra

Medlem
    15 juli, 2009 vid 07:27 som svar på: Launcha från en båt?

Se till att rigga upp kiten på land först så du ser att alla linor är rätt kopplade, inte korsade etc.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juli, 2009 vid 13:42 som svar på: Launcha från en båt?

Någon på båten får hålla kiten medan du simmar och rullar ut linorna. Sen launchar du som vanligt. Landning sker tvärt om.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juli, 2009 vid 08:58 som svar på: Ta med kite på flyg

Man har ju ändå en tag på sin väska så risken att få någon annans väska och tvingas behålla den är ju minimal.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juli, 2009 vid 07:05 som svar på: Borttappat i kohagen

Sen kan man ju sätta ned kiten lite bestämt längst ut i vindfunstret och sen ryck till i övre frontlinan så kiten lägger sig mot en. Rekommenderas dock inte för nybörjare.

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 19:44 som svar på: resultat från Shallow water Kitefestival 2009
    Pepä;559088 wrote:
    As did Trumpeten Viktor.

Och ja tack tack tack till alla som hade ett finger med i eventpusslet, grymt roddat!

Så blygsamt att inte nämna sig själv

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 17:01 som svar på: Ny Nomad film
    räggi man;559052 wrote:
    helt ok, för lite DRE

På stranden var det alldeles lagom mycket Dre. Filmen var det skakigaste jag varit med om sen jag flög med Alitalia i tokdimma och det satt en dvärg bakom spakarna.

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 13:17 som svar på: bilder LAndskrona shallow meck

Du är en riktig baddare du Hugge.

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 13:16 som svar på: resultat från Shallow water Kitefestival 2009
    WakeNils;558954 wrote:
    grattis Anton, Tommy och Lina!
    tack Micke o Mike för ett event med bra pepp!
    Grymt att köra med Dre och nästan sätta kiten i huvudet på honom =) fan vad han drar på!

Jag hörde honom muttra nåt om ”Damn new kid, stick to bashing roof tops…”

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 12:15 som svar på: Filmkamera – men vilken?

Aquapaq har en variant sen hade Habo-killarna med sig en annan, lite robustare variant till OZ i vintras. Jag minns dock inte vad den heter, hör med AKA_KALLE.

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 06:57 som svar på: Lite bilder från LA igår.
    Jode;558933 wrote:
    grym bild sourra!

Danke. Jag blev inte helt nöjd med den men det går inte att missa hur fett han kör.

• sourra

sourra

Medlem
    13 juli, 2009 vid 01:53 som svar på: Lite bilder från LA igår.
    Neven;558873 wrote:
    JohanW, Sourra och Sanna har en del grymma kort vet jag. Var det nån som filmade?! Jag såg faktiskt inte.

Lite ihopslängt klipp-klipp från lördagen.

PS. Bilden är 3800 x 1000 så den gör sig bäst nedladdad.

• sourra

sourra

Medlem
    12 juli, 2009 vid 20:27 som svar på: upphittad shorty i lundåkra saknas svart sele mystic warrior

Vad i helskotta? Skändade du klibban OCH satte den i andra hörnet?

• sourra

sourra

Medlem
    12 juli, 2009 vid 19:40 som svar på: upphittad shorty i lundåkra saknas svart sele mystic warrior

Vad fick du egentligen med dig hem?

Sida 164 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA