sourra
Forumsvar skapade
-
Trumpeten;559321 wrote:Längtar redan tillbaka, när jag blir stor ska jag ha en egen på bakgården.
Dit och åk med erNär jag blir stor ska jag bo i ett indiantält på din bakgård. Jäkligt nice skit det där Viktor, Nils & Co.
-
Med tanke på att jag är både skadad och bortrest så lär det blåsa pung i närmare tre veckor med start på fredag.
-
Se till att rigga upp kiten på land först så du ser att alla linor är rätt kopplade, inte korsade etc.
-
Någon på båten får hålla kiten medan du simmar och rullar ut linorna. Sen launchar du som vanligt. Landning sker tvärt om.
-
Man har ju ändå en tag på sin väska så risken att få någon annans väska och tvingas behålla den är ju minimal.
-
Sen kan man ju sätta ned kiten lite bestämt längst ut i vindfunstret och sen ryck till i övre frontlinan så kiten lägger sig mot en. Rekommenderas dock inte för nybörjare.
-
Pepä;559088 wrote:As did Trumpeten Viktor.
Och ja tack tack tack till alla som hade ett finger med i eventpusslet, grymt roddat!
Så blygsamt att inte nämna sig själv
-
räggi man;559052 wrote:helt ok, för lite DRE
På stranden var det alldeles lagom mycket Dre. Filmen var det skakigaste jag varit med om sen jag flög med Alitalia i tokdimma och det satt en dvärg bakom spakarna.
-
Du är en riktig baddare du Hugge.
-
WakeNils;558954 wrote:grattis Anton, Tommy och Lina!
tack Micke o Mike för ett event med bra pepp!
Grymt att köra med Dre och nästan sätta kiten i huvudet på honom =) fan vad han drar på!Jag hörde honom muttra nåt om ”Damn new kid, stick to bashing roof tops…”
-
Aquapaq har en variant sen hade Habo-killarna med sig en annan, lite robustare variant till OZ i vintras. Jag minns dock inte vad den heter, hör med AKA_KALLE.
-
Jode;558933 wrote:grym bild sourra!
Danke. Jag blev inte helt nöjd med den men det går inte att missa hur fett han kör.
-
Neven;558873 wrote:JohanW, Sourra och Sanna har en del grymma kort vet jag. Var det nån som filmade?! Jag såg faktiskt inte.
Lite ihopslängt klipp-klipp från lördagen.
PS. Bilden är 3800 x 1000 så den gör sig bäst nedladdad.
-
sourra
Medlem12 juli, 2009 vid 20:27 som svar på: upphittad shorty i lundåkra saknas svart sele mystic warriorVad i helskotta? Skändade du klibban OCH satte den i andra hörnet?
-
sourra
Medlem12 juli, 2009 vid 19:40 som svar på: upphittad shorty i lundåkra saknas svart sele mystic warriorVad fick du egentligen med dig hem?