sourra
Forumsvar skapade
-
Jadå, det går att översätta. Alla såna fräsiga streetuttryck går att översätta. Nu förväntar jag mig att någon ska följa upp med ett ”ORD!”.
-
Tackar! Då fattas bara info om leveranstid då.
-
Tack och bock, det var 1 av 3.
Då kör vi de övriga två igen:
* Vad kostar dom?
* Hur lång tid tar det att få dom från det att jag beställer? -
Jevla thumbnailstorlek på bilderna ju. Sådär kan man inte ha det, säg åt han, säg åt han.
-
Safaga ligger runt 70% såhär års. Förra året fick jag och Lina 10/14 dagar och Neven & Nils fick 3/7.
-
@_Sofia_ 534954 wrote:
sourra: tycker du ah neven får komma ner ah göra sällskap snart 🙂
Det tycker fanimig jag också. Neven kommer dock få agera kameraman ett tag framöver men det är ju bara bra för oss andra.
-
Riiiktigt nice. Enda felet jag kunde hitta är att du har tröjan bakåfram. Riktigt snygg produktion!
-
Nice. Ser både high-tech och primitiv ut på samma gång.
-
Det viktigaste är att du har en dräkt som passar riktigt bra (om vi snackar våtdräkter). En fodrad våtis är inte fel och alla tillverkare har modeller med någon form av fleexeliknande fiber på insidan. Kolla t.ex. in Xcel eller Mystic. Du klarar dig med en 5/3 om du kör med tilläggshuva med väst. Skor och handskar är också viktigt. Kör du torrdräkt är det bara att ta på sig ett par bra lager underställ.
-
Nog är det väl k*ken att man är fullbokad hela tisdagen. När ställer vi om till sommartid så man kan börja kvällssurfa?
-
Hengo är uppe mot en tuff line-up men vi håller såklart tummarna!
-
Det jag gillar mest är att det är mer än bara åkning. Filmerna brukar ofta vara så sjukt opersonliga.
-
Bah. Jag har gått från Shockwave till Cult/Helix till Torch (kör fortfarande både Cult och Helix) och måste säga att windrangen – eller depowern som folk säger – är fan riktigt bra på Torchen. Visst, Culten är bäst och Helixen är ett grymt mellanting men bra är den, facklan. Sen är det såklart att ju stökigare och byigare det är, desto mer nytta har man av att gå mot SLE. Relaunch är inte svårare med 5-linors C-kite än med en SLE, det är bara annorlunda.