sourra
Forumsvar skapade
-
Nope. I think the ”I” in VIP is for impotent, irritating or possibly immature.
-
sourra
Medlem5 april, 2008 vid 21:29 som svar på: Invigning och utställning lördagen den 12 april!!!Det blir perfekt att gå direkt från Kiteföreningens första möte direkt till invigningen. Härliga tider!
-
Nya grejer går att hitta billigare också om man letar lite…
Dock är begmarknaden full av välvårdade grejer så det är rätt onödigt att gå på nya grejer som första utrustning. -
Ja det är för jävligt. Se bara på den här slyngeln.

-
@Blackadder 456469 wrote:
Å hur fan bokar man?
Du öppnar din kalender och bläddrar fram till den 10 maj. Sen tar du en tuschpenna och skriver stort ”HABO!”. Nu är det bokat.
-
Kolla din pm-mail Kabel-Abel
-
…eller varför inte bara lägga ned sexturistandet?
-
sourra
Medlem5 april, 2008 vid 09:34 som svar på: Någon som vet var man får tag i en kite course racing bräda?@eagletech19 456369 wrote:
Det har blivit otroligt populärt i Danmark och det samlas över 100st deltagare på varje event så vi är övertygade om att det kommer slå här med.
Men Danmark är ju mycket närmare Tyskland =)
-
@debkåusf 456270 wrote:
Jag har bokat!!! kräm
Se nu till att stämma av det här med din tjej ordentligt så du inte måste åka hem efter dag #1. Igen.
-
@Selle 456141 wrote:
han är störig tonåring utan mediaträning, men han åker skiten ur alla på kite
Haha, det där är dagens sanning.
-
En talang som mig släpper de inte men jag tar långlunch så det löser sig. Kanske bokar jag in några möten med Mr Morgan i kalendern också.
-
Även jag kommer med Morgan, Naishprylar och sist men inte minst – The Green Bastard!
-
Gôtt mos Tony. Jag har svårt att se att det kommer kunna toppa förra årets rumble men det ska bli kul ändå =)
-
6 fps är ju meningslöst om man inte har en mustig raw-buffert