Forumsvar skapade

Sida 454 av 498
  • sourra

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 19:14 som svar på: Cable wakeboarding info…

@surfbasse 407509 wrote:

Det e inte fåglarna som e rädda det e fågelskådarna som e ensamvargar å rädda för folk i deras närhet eller så e det sånna där röda nejsägare

Missförstå mig rätt – jag VILL ha en kabelpark. NU!

• sourra

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 19:02 som svar på: Cable wakeboarding info…

@surfbasse 407495 wrote:

jag bygger en om du pröjsar den:laugh:

Jag såg en kalkyl på vad en genomsnittlig cablepark kostar att snickra ihop. Vill man bygga en som inte är modell Alfons Åbergs Helikopter kostar det ca $500K. En rejäl spark i en riskkapitalpung så borde affären vara i hamn. Fast sen var det ju det här med byråkratin…

Om folk här i landet blir helt rabiata för att vindkraftverk är fula så är ju risken stor att man får ett prima folkligt mothugg om man föreslår en horisontell skidlift ute i vattnet. Och tänk vilken effekt en kabelpark skulle ha på beståndet av stjärthuvad grönmes och andra lättstörda fågelarter.

• sourra

Medlem
    21 augusti, 2007 vid 18:32 som svar på: Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmak

@tetras 407422 wrote:

Är det en slump att alla som har synpunter på mitt inlägg har en Signatur med ”FAHLENSURF” som råkar sälja Naish i Sverige?

Läs Johan Che_Riffs svar en gång till så tror jag du snappar upp vad han menar.

• sourra

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 16:00 som svar på: Nu har Helix landat!

Göttans Arildinho!
    Pilla ihop det där knät som skramlar så världen kan få en utförlig recension.

• sourra

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 14:36 som svar på: Första provkörningen av Naish Helix

I’m eager to try it out, I just haven’t had the opportunity yet. According to Jezaja there’s no shortage of huge air potential. ”När jag hoppade med den blev Falle, som åkte framför, liten ungefär som när man står uppe på en byggnad och kollar ned.” The fact that Naish has 4 out of 5 models with the new Sigma Shape, they gotta be really confident that it is the bomb.

@skotten 407146 wrote:

hmm, After seeing the kite flying on youtube and stuff, I am not convinced it is everything that Naish is claiming that it is. It would suck if the kite didnt perform better than some kites already out there Eg. Rippehr, Waroo Pro, Vegas and was just hype over a fancy shape.

I really really want this kite to bring something new to the table, I am just not sure that it does.

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:40 som svar på: Bilder Läjet 2007-08-18

@Virena 406987 wrote:

Vad menar du, första låten e ju hur grymt skön som helst. Du har kanske hallisar sen kräftkalaset igår:wink:

Hehe, du måste ju se rullen som den kommer ifrån. Jag mår prima sen igår thank you very much. Det var inte jag som trillade in sent i morse =)

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:28 som svar på: Bilder Läjet 2007-08-18

Yupp, gött mos. Men Yann, du måste byta soundtracket. Jag får bara upp mentala bilder på nån kuf som sitter på huk och spelar flöjt.

• sourra

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 23:42 som svar på: Film

Det är tur att folk går sönder ibland, annars hade det inte funnits en enda bildruta här på Steffo.

• sourra

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 20:57 som svar på: Kitesurfa i cypern?!

Kolla på http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_larnaca.htm för att se vindstatistik. Inget man gör glädjedanser över kanske men visst går det.

• Lagom till premiären för Rise of the Silver Surfer så dyker du upp på en nyvunnen Underground. Det här är riggat =)

Just ja – Grattis!

• sourra

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 15:11 som svar på: kite på Hönö Fredag

Var på Hönö finns det bra riggytor?

• @J.G 406216 wrote:

Vår ligger läjet??
    Bor i Ängelholm, hur kör man ditt??

Kolla efter träslövsläge på eniro eller hitta så kommer du ha goda möjligheter att hamna rätt.

• sourra

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:55 som svar på: Film

Jag tycker det är askul att redigera film och hålla på men med tanke på all den tid den tar samt all kosing man lagt på stillbildsgrejer så får man lita på att Pierre fortsätter sin utvecklingskurva som filmare. Kul att se lite kort och koncist material.

• sourra

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:39 som svar på: Första provkörningen av Naish Helix

@TomW 406156 wrote:

20m linor, vilken skit somhelst blir snabb svängd.

Men om den är snabbare än en shockwave som också har 20m så måste den väl räknas som snabb?

• sourra

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:13 som svar på: Första provkörningen av Naish Helix

@rusiak 406069 wrote:

Naj naj naj, var inte Alex som stod för pumperiet! Falle pumpa’n litta hårdare åt efter att hilding himself kört den. Ger lite mer info later, mitt i städningen nu (tjejen har stuckit 😉 )

Fick du en go session?

//eylex

Fuck yes, det var riktigt bra. Jag och Surf MC körde en bit efter solen gått och lagt sig. Idag var det dock mindre bra. Jag och Che Riff satt i askim och glodde på flaggor en dryg timme. Jävla DMI…

Sida 454 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA