Forumsvar skapade

Sida 455 av 498
  • sourra

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 10:15 som svar på: Pixx Onsdag 15/8 Läjet

Göttans Oskar. Det här får mig att vilja blunda för att jag har så satans ont sen gårdagens sele/sand-skav. Kvällssol är fan the shit.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:43 som svar på: FICK Ett SvAR PÅ MIN ANnONS!!!

Hur värderar man ett åk i prutten på Kristers fru? 12 kr? Luktar avbetalningsplan lång väg.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:31 som svar på: vattenstarta eh ripper 12

Just ja – få inte för dig att linda linan runt handen eller nåt sånt dumt. Kläm skiten mellan tumme och pek så ska du nog få vara 10-fingrad ännu några år.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:28 som svar på: tidigt i göteborg?

@Che_Riff 405857 wrote:

Johan! Tack för din ”con-gr you”. I morgon em?

Jag måste vara hemma på knölen ca kl 19 för att sälja mitt jävla pokerbord, men före det kan funka.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:05 som svar på: tidigt i göteborg?

Hur var det i Torkel? Läjet var riktigt trevligt tills det började choppa lite efter solnedgången =)

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:02 som svar på: Första provkörningen av Naish Helix

Alex får äta mera gröt så Alex orkar pumpa kiten hårdare =)
    Den var inte så hiskelig till sitt utseende ”live”. Riktigt nice actually.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 13:45 som svar på: tidigt i göteborg?

Era otåliga jävlar =)

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 13:36 som svar på: vattenstarta eh ripper 12

Jag förstod inte riktigt den sista men annars är ju universallösningen att släppa bommen helt och sen ta tag i ena styrlinan och hålla den hårt dragen tills kiten vandrar ut och ställer sig.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 13:31 som svar på: tidigt i göteborg?

Någon välpolerad bohem som ska med söderut och surfa ikväll? Tänkte mig avföring/avfärd vid kl 18.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 08:42 som svar på: tidigt i göteborg?

Torkel var FETT igår kväll! Min kite fick bada så mycket att han var helt matt när vi kom hem och skulle sova. Det som skulle gå från 5 m/s upp till 8-12 m/s hamnade istället på 0.08-0.12 m/s. Hoppas ni får bättre lycka. Jag drar nog ned ikväll om inte vädergudarna har strap-on på sig idag igen.

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 00:12 som svar på: Kitefilm från Australien

Helt otippat fick man reda på det i sluttexterna. Han är grym den jäveln. Är det någon som minns super slo-mo-klippet som Davids postade för ca ett halvår sedan? Och den Len10-rullen? Bra skit!!!

• sourra

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 00:01 som svar på: Kitefilm från Australien

Gottigt. Den luktar riktigt mycket Andy Gordon. Nån som vet om det är hans kok?

• sourra

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 20:57 som svar på: Bästa gluggen för surf!?

Risken om man kör Tv är väl just att man väljer en slutartid som är för kort för bländaren. För övrigt är 5.6 som bländare i öppnaste laget om det ska bli riktigt skarpt.

• sourra

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 10:36 som svar på: Vilken otrolig prisdumpning!

…eller nästa års Torch?

• sourra

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 14:57 som svar på: Teknikproblem i skåne?

@edorf 405040 wrote:

jag föreslår att vi gräver bort skåne från sverige.. det kommer ge oss mycket mer..

Japp! Ni kommer få oändliga naturtillgångar, 5 år ovan ytan och talfel till förbannelse =)

Sida 455 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA