Forumsvar skapade

Sida 468 av 498
  • Kom inte och påstå att dina flatlöss har något med kitesurfing att göra! Det är såna som du som ger kitesurfing ett dåligt ansikte.

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 22:53 som svar på: film-tajm

Kör inturnet explooder så funkar det

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 16:56 som svar på: Kite i Svanesund

This whole avatar thing is so weird. All of a sudden, the two ugliest guys on Steffo has turned into the prettiest.

Edit: Back to ugly mode

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 16:30 som svar på: Dingfritt

Inte Herrljunga Alex, det är Vårtgårda som gäller. Några veckor in augusti släpper de mig och då blir det Hellas för hela pengen. Hur reser du med din fisk?

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 13:11 som svar på: Dingfritt

I’ll tell ’em I’m an undertaker and that it’s a body bag. Hehe, I didn’t say that my intention was to scam the airline company this time (although I will leave that door open in case the opportunity is up for grabs). I just wanna get the stuff to the destination in the same condition as it was when I left. I guess my question is – how the hell should I travel with it?

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 10:55 som svar på: Inbrott i bil inatt…

@skejtar_henke 396849 wrote:

jag har IF.. Har företagsbil.. Hemförsäkringen gällde men inte för kite…… Skit

Fuck vad surt. Hur motiverade dom att försäkringen inte täckte kites?

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:53 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

Du vill nog ha nåt lite vassare. Kolla in recensioner på fotosidan.se

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:43 som svar på: varberg?

I varberg med omnejd finns bland annat: Läjet, Björkäng, Olofsbo, Rågelund, Stråvalla, Stranninge (har själv aldrig varit på de två sista).

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:36 som svar på: Fotsulebesparare

@christian12345 396738 wrote:

Sluta gå. Börja surfa!

Christian

Världens vigaste man,
    kröp in i sitt eget arsle och försvann.

Är det något du skulle kunna tänka dig att efterapa?

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:34 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

@jezaja 396724 wrote:

Haha, sourra du är såååå ägd.

Snickeliding dumsnack. Du hade mäkta fel om vindarna, schlagerkiten rockade! Ty stfu wp gg hf omg ffs!

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:31 som svar på: Läjet istället för kitepub

@Virena 396781 wrote:

Berätta om dagens surf. Måste vart hur schysst som helst. E så sjukt avundsjuk. Fast jag hade det rätt bra på jobbet idag iaf. Fick i uppdrag av ungdomarna att krama snygga killar i nordstan, mumma:wink:

Ptja, jag skulle till Rågelund men missade avfarten så jag drog vidare mot Varberg. Snackade med Jezaja på vägen ned och han sa att det var måttligt tryck i hans tolva. Halvbra nyheter för mig som bara hade med mig tjejens nia och en 132-bräda. Kom ned till Apelviken strax innan kl 19, riggade upp och till min glädje var jag perfekt riggad. En bit ut blev det ok vågor och efter 2½ timmars åkning var jag matt och nöjd samtidigt som vinden droppade lite. Det var jag, Rusiak + 3-6 andra ute på vattnet samt lite vindsurfare. Dumt att klaga.

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 14:46 som svar på: Läjet istället för kitepub

Jag har en plats eller två om någon vill med söderut. Jag drar om ca 45 minutas.

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 11:00 som svar på: Fotsulebesparare

Det ska vara väldigt varmt i vattnet om min manlighet ska kunna bära upp ett par vita lycratights (Neopren har ju fördelen att det värmer lite). Antagligen sitter neoprenet bättre också. Klart intressant.

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 10:09 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

@Zilversurfarn 396626 wrote:

Äh ge grabben lite cred, det är ju alltid kul med lite bilder, även om det inte är Mat som står bakom kameran…
    Fortsätt plåta SiomaN!

Hehe, han trackade mig, inte SiomaN. Touché Langen. Jag ursäktar mig med att det var före Lightroom kom in i mitt liv.

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 10:07 som svar på: Lite bilder från igår – Skanöööör

Sköna färger! Vad fotar ni med för pryttlar?

Sida 468 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA