Forumsvar skapade

Sida 469 av 498
  • sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 07:56 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

@SiomaN 396572 wrote:

Tyvärr har jag ingen Powershot:( Men en Nikon D40 X 😀

Kameran ingår i priset damn it! =)

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 06:57 som svar på: Fotsulebesparare

@Eddie 396554 wrote:

Neoprenshorts regerar.
    Funkar i många sammanhang…

Jävligt gött att slippa lårskavet när man knallar runt i blöta boardies. Även jävligt gött att kunna ha dom till lila linne med tryck, svarta Reebok Freestyle, vita bulliga usa-strumpor, blekt hockyfrilla och en guldring i örat. Grädde på moset – midjeväska i svart läder och en 2-kg lätt Walkman i handen. Mmm, so fresh and so clean clean…

• sourra

Medlem
    12 juli, 2007 vid 05:20 som svar på: Kitepub i Gbg uppskjutet pga vind.

Jupp, om det inte blir Drogelund. Allt beror lite på hur köra-bil-sugen man är.

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 22:22 som svar på: kraschade in i byggnad, Skanör på söndagen

@bowrider 396525 wrote:

Det är inte rätt av dig att säga att vårt system är undermåligt.
    Kanske inte optimalt, men definitivt inte undermåligt.
    Det är fullt tillräckligt för att kunna nå och lösa ut varje gång man hamnar i en farlig situation.

Frågan är om det viktigaste är att ni själva tycker att det är bra eller om det är att era tilltänkta kunder tycker det är bra?

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 21:43 som svar på: Fotsulebesparare

@Milkman 396516 wrote:

Köp mitt sista par låga Våtdojjor vetja. Glömde lägga på realistan. Kan få dom för 300 om du hämtar dom hos Pär. Det är storlek 40/41, Passar dom inte så behöver du inte ta dom.
    Så här ser dom ut: http://www.pro-limit.com/displayitemv4comp.php?item_id=3713
    Beställde några stycken av misstag. Nöt som man är så fattade jag inte att shoe var med låg läst. Det är ju boots man ska ha i Svedala… 🙂

Hehe, har redan ett par Predator. Jag är ute efter nåt lite smidigare men jag antar att det är en utopi jag letar efter, där skor skyddar men inte märks av.

Till något annat: Du råkar inte ha neopreneshorts size M hemma? Eller är det något du kan ta hem till mitten på augusti? Jag kan svänga förbi på Pärs företag och hämta dom.

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 21:29 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

@SiomaN 396515 wrote:

Hehe… Första gången jag fotar kite xD Får fixa Undervattens Hus o sen gå ut i vattnet:D:D:D

Jag har en som ligger på Steffo på http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=13407&sort=1&cat=17&page=1
    men som jag just la på Tradera på http://www.tradera.com/Canon_Powershot_Undervattenshus_WP_DC60-auktion-45500972
    Lägg ett bud på den. Här kommer lite exempelbilder föreställande Chrille, den eviga gratismodellen:

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 19:55 som svar på: Kitepub i Göteborg!

Jag tar med Hampan!

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 19:02 som svar på: Looptorka?

Protect your ears properly Skottish, protect your ears… And go for the eyes while you’re at it!

DES-NC.jpg

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 14:51 som svar på: Fotsulebesparare

@snygging 396359 wrote:

Utan att ha testat skorna kan jag misstänka att sulan är tjockare än på våtskor och då förlorar du ännu mer känsla (Det brukar bli skit om produkten inte är gjord för surf).
    Mina skor har klövar och funkar ok! 🙂
    Vart skall du iväg då något mysigt ställe??

Först ska jag till Mykonos och ligga med pojkar och farbröder och sen kommer tjejen ned så drar vi till Paros två veckor. Vi är på Paros 27 aug-10 sep. Hoppas inte Meltemi-horet har slutat blåsa då.

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 14:49 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

Sköna bilder men jag får klåda av de sneda horizonterna. Klåda och lättare räserbajs.

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 14:46 som svar på: kraschade in i byggnad, Skanör på söndagen

@bowrider 396169 wrote:

Det är fler etablerade märken som inte använder sig av releasesystem som går lätt att lösa ut med båda händerna. BEST bland andra.

Vi anser inte att detta skulle vara en brist så som du beskrver den-
    Vi anser att våra kites håller en bra standard när det gäller säkerhet, och det kan lösas ut även liggande på mage och rygg.
    Det är viktigt att användaren vänjer sig och övar mycket på det säkerhetssystem som finns på just sin kite, så han eller hon vid en nödsituation handlar reflexmässigt.

Det var inte meningen att spotta på just er. Ni var bara de första med kackig release som jag hittade (top-of-mind har både för- och nackdelar). Tetras har så rätt trots att han skriver med överdimensionerade bokstäver i pastellfärger. Det är svårt att hävda att man jobbar aktivt med säkerhetstänk om man inte har symmetrisk release.

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 12:45 som svar på: Fotsulebesparare

Fula? Mitt uppdrag här på planeten Tellus är inte att se bra ut. Då hade jag inte klippt mig hos en skelögd iransk kärring på Johanneberg och kört en Volvo 340 .

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 11:40 som svar på: Fotsulebesparare

@Fraje 396334 wrote:

Men vart tycker man in sjätte tån då? 🙂

Det är alltid lurigt att ha föräldrar som är syskon

• sourra

Medlem
    11 juli, 2007 vid 09:49 som svar på: Fotsulebesparare

@sidpiraya 396296 wrote:

ha ha ha ,hmm lite små sår på fötterna ellr gå runt i five tår?

Hehe, ja man ser ju antagligen ut som en idiot men de såren jag drog på mig senast gjorde att jag inte gick på vänster häl på tre veckor och sen var den begynnande hälsporren ett faktum. Jag är hellre ful än trasig.

• sourra

Medlem
    10 juli, 2007 vid 21:26 som svar på: Looptorka?

Kring Varberg händer det hela tiden… =)
    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=27154&d=1184026321[/IMG]

Sida 469 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA