Forumsvar skapade

Sida 104 av 269
  • styret

Medlem
    16 november, 2005 vid 22:04 som svar på: Nickes nya trick

okej f-bay-niggaz. vem av er var det som var med i blåljus nyss. jvla stenhårt område det där, körde med trimmade moppar efter ett par folle. thug life fo real homes!

• styret

Medlem
    14 november, 2005 vid 21:34 som svar på: El Yaque – boende?

gubbjävel!

• styret

Medlem
    13 november, 2005 vid 17:37 som svar på: Grönhögen/Haga på Tisdag?

nä jag har ljugit för er. egentligen har jag börjat med kite så jag hänger mest i sandbergen och träden nu…

däremot så fick jag inställd föreställning på tisdag så jobbar bara konsum en stund till efter lunch. men drar nog till grönhögen om det ser ut att vara nått att ha, samt att jag orkar med ljudet i bilen utan ljuddämpare.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 22:22 som svar på: Grönhögen/Haga på Tisdag?

åhhh! hellvete! vafan ska man ha jobb för.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 22:20 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

noob säjer du som vart registerad i 5 månader…
    noob säjer du som inte kunde skilja på polyester och epoxi…
    noob säjer du som tydligen inte vet hur man gör en snygg lagning överhuvudtaget, ös på mycket… yea right…

bli torr på ungen och få hår bakom öronen innan du dissar massa folk här inne.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 20:54 som svar på: okey, ett jävla problem!!

vet ifan om jag går med på det där, fattar du vilket jävla fenomen det är du snackar om! helt galet, tror det först när jag ser det på insider.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 19:45 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

Svar till:

Niklas_s har börjat dricka mängder med choklasmjölk!!!Tyvärr får man en kropp som ser ut på detta viset efter ett tag då…

Han freestyle ” karriär” är som sagt över.

[/ QUOTE ]

det är sorgligt men sant.
    men som man säjer. vi ska alla den vägen vandra.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 19:29 som svar på: okey, ett jävla problem!!

Svar till:

jag får in foten hela vägen..

[/ QUOTE ]

och ola är ju vida känd för att vara stor som ett hus. ända hit till sydöstkustens mest inavlade (borträknat oskarshamn, men dom är öööverlägsna) lilla fiskeläger har hans rykte spritt sej.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 19:25 som svar på: Anordna en FS tävling/jam session?

kommer gubben som bygger staketet på bild 3 så kommer jag.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 19:19 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

ett tips: passa dej för slipmaskinen om du vill ha nått du kallar snyggt.

• styret

Medlem
    12 november, 2005 vid 19:18 som svar på: Grönhögen/Haga på Tisdag?

kanske hinner en sväng till haga. är sjukligt sugen så blåser det så försöker jag nog pricka in en timme vid 14.30snåret.

blåser det är det väl oftast nån där.

• styret

Medlem
    10 november, 2005 vid 08:41 som svar på: okey, ett jävla problem!!

+ något… ?

• styret

Medlem
    9 november, 2005 vid 09:27 som svar på: röjj i gbg

fan det var länge sen jag moshade. blev visserligen en del gruff längst fram på hellacopters senast, hamnade mittemellan olika parter i ett slagsmål, men inte som en riktig mosh. det får nog göras nått åt snart.

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 13:22 som svar på: Surfbuss? nämen det går.

tja… varför inte.

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 13:18 som svar på: röjj i gbg

fan verkar lurigt med biljetter. när man för en gångs skull kunde tima det med lite ledighet och dessutom precis fått lön så verkar det skita sej.
    jag hör av mej om jag hör nått mer. ni som bor i gbg kan ju alltid kolla om biljetter utanför om man vill gå.

Sida 104 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA