styret
Forumsvar skapade
-
riktigt ägd där.
har ett svar p lager men att följa upp den bunern känns bara patetiskt. ägd som fan. -
jag har Neilpryde monoshorty.
bara 0,5 mm tjock men med glansig titan på insidan som väl speglar värmen eller nått. skitbra iallafall. väst med huva är också NP. dom finns i samma material som understället men jag har en annan tjockare variant, kanske 2 mm och sen luggid på insidan. klockren. riktigt gosig. -
en 5/3a med bra pasform, våtdräktsunderställ och väst med huva så är man kittad så det räcker och blir vöer. kör så länge det är isfritt med den kombon.
bra för att den går att variera efter temp och är relativt billig lösning.
-
jag skulle anlita dom bara pga namnet.
-
mat pritchard säjer att din mamma är het ian. så jag litar fan fan inte ett dugg på honom.
-
som det ser ut nu blir det sydväst och då blir det grönis om det orkar blåsa lite. tråkit med regn bara, lär bli byigt.
vi syns där
-
styret
Medlem20 oktober, 2005 vid 21:05 som svar på: Lite off, men skicka signal till TV:en från datorfast när jag tittar på knapparna ska dom fan vara tvärtom. skärmen ska ju vara primär…
upptcäkte det nu när jag skulle kolla på film. -
styret
Medlem20 oktober, 2005 vid 17:47 som svar på: Lite off, men skicka signal till TV:en från datorjag ahr bara en sån vanlig gul kabel. inte svhs utan den adnre vad den kan heta.tar den dock från svhs till en adapter in i kabeln.
har du rört dom här knapparna nått?

jag har max 1024×768 ut till teven från mitt kort, är du säker på att du inte också har det.
som knapparna står här så har jag iallafall 1024×768 på teven och 1280×1024 på skärmen -
styret
Medlem20 oktober, 2005 vid 14:59 som svar på: Lite off, men skicka signal till TV:en från datordet grejade min automatiskt.
när jag startar vlc-spelaren så kan jag ha den i insta läget på datorskrämen men blir helbild inne på teven. -
styret
Medlem20 oktober, 2005 vid 14:55 som svar på: Lite off, men skicka signal till TV:en från datorsamma här.
egenskaper för bildskärmen, gå in på fliken inställningar, avancerat, fliken bildskärmar. tryck på teven och tryck på den röda knappen så den blir grön. -
farsan och jag klurade lite på det där med packningen idag. eftersom farsan jobbar på VA-verk och pysslar mycket med rör och grejer så var hans jobb en rätt bra utgångspunkt.
hittade fete rörvadering. typ 30-35 mm ”gods”, slitsade, innediameter på kanske 70mm och yter på 130-150, svårt att uppskatta. bäst av allt, väger ingenting. en 2 metersbit vägde inte mer än 200g. knappt 100 skulle jag tro.det är ju inte hårt men vad tror ni. blir ju en fet vaderad kant.
-
kom inte här och snacka skit om 240 hörrö!
-
SHIT! jävla klurig lösning där.
-
jag trodde jean paul mest höll på med sånt här
http://www.dancehallreggae.com/index1.aspx