styret
Forumsvar skapade
-
klart det ska vara lite kalrekstrams. garna lite sant som vi killar brukar se som karlek. snyggt filmad, mycket sma trosor och kul rulle tycker jag iallafall.
-
ar ni hemma grabbar. uselt. sjalv gor jag monaco osakert ett par natter till. igar hjalpte vi en asfull lirare (tro det eller ej men han var varre an oss) till hasn lyxkryssare sen kom hans besattning och tog hand om honom utanfor baten sa vi fick inte folja med in. javla satan!
-
Killar! jag ar i monaco. ska vi snacka batar kan ni kika in har. sjuuuuukt. jag ahr gatt i hamnen 3 dar i strack och kan inte forsta det an!
-
har kämt och pillat en del på jp:s 06:a, visserligen 116 men ändå, och tycker den verkar riktigt bra. tillomed carbonkennta planade ju upp tidigt nu…

ska testsegla den när jag kommer hem om en o en helv vecka.
(dom som känner mej vet att det smärtar i fingertopparna på mej när jag ska skriva nått gott om JP så…)
-
det är nog dom bäta om man inte bor i bilen eller tältar. kan ju för rättvishetens skull slänga in stora frögården som ligger precis vid haga den med. lite dyrare dock. kontaktuppgifter fiinns på http://www.owc.nu under boende
-
guti rulle. kulk att se som fan. vart dålöigt med filmer på senaste. som alla har sagt: bra sverigekänsla.
köpte 7 sons of freestyle idag och jag ser hellre den här filmen 5 gånger än den kan jag säja.
keep up productionen och resandet så lär vi ses framöver.
-
Svar till:
verkar vara ett problem det här med tjejer å vw, jag får inte ens hämta henne på jobbet i min, hon går hellre hehehe
[/ QUOTE ]
det är ju bara gutt. slippa allt meck och slippa gå ur vattnet för att hämta dom jävlarna…
/styret som får hämta flickvännen mitt i surfet stup i kvarten.
-
ove och jag tänkte åka, kasnke ett par till.
-
och inget styre…
jag var bara tvungen att dryga mej. hehe…
har inte seglat på år och dar känns det som. jävla jobbande vettu men nu ikväll avslutade jag 5 veckors heldagars (07-till typ 20-24) arbetande och donande. -
beror väl lite på hur man kör också. att bara cruisa runt är ju inget men om mans ka börja pressa riktigt tajta carvar eller åka riktigt fort så blir det ju lite lurigare.
ska åka som satan i helgen tror jag. fysatan vad sugen jag är!
-
vi drog till grönhögen istället. hur var det i grönhagen…
-
jag tyckte det vart lite ballt faktiskt när jag gjorde den, svårt att få det snyggt om man börjar vinkla och greja men tror jag ahr fått till en rätt bra teknik nu. fotade häromdagen så när jag har tagit fram dom bilderna och plockat in dom i datorn så får vi se om det lirar.
glugg: yashica 28-70 mm. gammal som gatan men ruskigt bra!
-
moderna däck klarar rätt mycket mer tryck än vad dom flesta tror enligt min ecodrivinglärare utan att slitas ojämt för det. nu har jag slöat till lite på att fippla me sånt (gamla skankdäck som läcker en del) och det mräks i soppaförbrukningen mot innan. andra smågrejer som kan göra stor skillnad i förbrukningen är att alltid ha alla vätskor välfyllda och frächa famför allt oljor och kylarvätska om jag inte minns fel.
-
jag brukar göra lite olika. lättast är att ta in hela bilderna i ett dokument och sen sudda rätt grovt runt om med ett luddigt sudd och sen matcha ihop dom så exakt det går.

lite väl rund horisont bara…