styret
Forumsvar skapade
-
blåser det inte?
jag seglade iallafall 4.2 i måndags… och veckan innan seglade jag varje dag onsdag-tisdag.
-
grönis är lurigt. man vet aldrig så noga, ibland 4.2 när vi seglar 5.3 på haga och ibland ingenting när jag som i måndags körde 4.2 på haga.
men ack så härligt när det levererar.
johan, det var inte sjukt bra iallafall, studsigt och rätt kass med bra hoppvågor. och vafan, du fick ju lite känslan av en apdragdag när robban dök upp och lattjade lite.
-
vilken årsmodell är det?
twintip har varit en riktigt bra brädor från dag 1 och är det fortfarande. absolut inget dåligt köp, vad väger du?jag tycker att en freestylebräda går utmärkt att ha som endabräda förutsatt att man vet att det inte kommer gå dödsbra att vågrida med mera på den
-
jag kör med ungefär samma kit som dej. har allt i bilen hela tiden. det ryms hur bra som helst plus att man har tvåp sittplatser fram i en 245a om man inte är allt för stor och har man tur så hittar man en sån billigt och bra (jag gav 2 lök för min, otroligt billigt men en sådär 5-7 tusen hittar man dom för om man letar). men jag bor ju itne direkt i innerstan heller , där är det kan inte optimalt att ha grejerna synliga genom rutorna.
-
epoxi och salt.
-
svar: negativt. nä har aldrig sett nått sånt på campingen. och då är jag uppväxt på den campingen om sommrarna.
klubbhuset har men det kräver att ni blir medlemmar (om ni inte redan är det) och är inte alltid öppet under veckorna än.
imorrn verkar bli kul som fan. åk tidigt så hinner ni med lite av vinden, ser ut att bli bäst på östra sidan.
-
korrektur på mitt förra medelande. jag är där vid nie om det är nått att ha.
det lär inte bli jättestort och vinden verkar inte bli jättestark heller så det funkar nog med freestylen kanske.nån av er som åker över om det är nått som ahr en bit silvertejp att låna ut? har en liten blema på vågisen som jag är lite nervös för.
-
just nu har dom öppet varje helg. läste det idag men är inte säker men jag tror det är den 17:e dom öppnar heltid.
dvs nästa fredag. -
jag vet inte men skulle tro att det beror på tunneleffekten även på det hållet.
jag står i beredskapsläge hela dagen. hoppas på ålebäck, skulle vara gött att äta lite våger till frukost. får se när jag vaknar men går senast upp 8 så är väl där vid 9 eller nått.
-
jag har mina grejer i bilen i stort sett året runt. visserligen inte en buss men iallafall. jag ahr inte haft några problem. luktar lite unket ibland men det ska det göra i en surfomobil, jag luktar ju inte så jävla gott heller liksom…

-
Svar till:
I så fall måste min polare ha varit en hejare på vindsurfing i sitt förra liv eller något. Han har så långa armar att han med lätthet kan ta en tjej på brösten om han kramar henne. Bra partytrick

[/ QUOTE ]
praktiskt.
-
här gick man och väntade på viond hela dagen. och sen vid klockan kvart i två när jag ahde vart ute och tokpumpat mej upp i planing med 6.2 ett par gånger och inte pallade mer och gick upp. då pangar det i som fan. shiiit! hade bal igår och var tvungen att vara i mörby och göra mej iordning vid tre så ut i tre kvart med tokstort segel (hade ju ite tid att rigga om), andra körde 5.0-5.3 och jag som välll inte kan pstås vara nån jättestor kille så en lättvindsriggad 6.2a med galetmycket drag var inte optimal. men gött som faaaaan var det iallafall.
-
har du råd så är väl en van oslagbart.
men vad som är bäst och vad plånboken gillar är ofta två skilda saker. -
fan… 9-13 på eftermiddan enligt smhi. och jag måste vara rentvättad, rakad och i kostym och gärna rätt packad inne i stan vid kvart i fem. fan. hoppas på tidigt drag.
ska på studenbal.
-
det säjs om och om igen. det är fjolårspryttlar man får rabatt på på nätbutikerna i främmande länder. årets prylar är samma pris iband tillomed billigare.