styret
Forumsvar skapade
-
märkduk och textillim däremot. det är grejer det.
-
jag ahr fått kontakt med många av banden som jag använder i grejer jag gör härifrån
http://www.demomusik.se/leta runt lite och fråga snällt.
-
och jag var tvungen att jobba. fyfan!
-
styret
Medlem16 maj, 2005 vid 08:46 som svar på: utomjordingar, problemfria bilar och bris på Haga.våra svar beror nog på en lika frustrerad känsla över att folk som inte har koll alltid snackar skit om brisen och då och då öppet anklagar för oss att ljuga om brisen.
jag tänker försöka knega halvtid och helst nattetid nästa vår och ska då bokföra varenda dag tror jag.
-
styret
Medlem16 maj, 2005 vid 06:16 som svar på: utomjordingar, problemfria bilar och bris på Haga.om det är stiltje i lökenäs, tror du seriöst då att det skulle blåsa segling 2 mil fri kust bort?
återigen. var här och vr ledig för segling en hel vår eller höst så ska ni f se vad stället har att erbjuda.
vill man garanterat kunna köra när man väl är på ett ställe så har man nog valt fel sport.
-
nu är även gentlemen släppt officiellt.
-
styret
Medlem15 maj, 2005 vid 21:13 som svar på: utomjordingar, problemfria bilar och bris på Haga.skönt att folk kan se längre än näsan räcker.
förra årets tävling var första tävlingen på sjuuuukt många år som var utan vind och tyvär blev så även i år men så kan vi ju inte skryta med någon sedvanlig vår i år heller.
att lyckas pricka in två dagar mitt i en rätt dålig sässong är rätt svårt. hade ni däremot kommit förra helgen hade det osm philip sagt varit segla av 3 av 4 dagar och sen på att på måndagen igen.
dravla inte så jävla mycket. hur kan man förvänta sej att det garaterat blir bris dom två dagar på ett år som det är tävling, varav den ena är mulen med regn som blötte alvaret och dagen efter när ostvinden kylde ner det redan, för brisen, dåliga alvaret.
om du däremot skulle vara här en normal sässong och vara här i två veckor kanske du skulle kunna uttala dej.
/Styret som seglar bris lika ofta som du byter kalsonger.
-
jag gillar d70n pga placeringen av alla grejer. slutare, bländare mm. sitter som gjuten i mäven på mej.
får nog köpa en egen efter studenten
-
byt byt byt!

dagens brädor har funnits med ett par år. brädorna som dom ser ut idag har haft sin utvecklingsperiod från 99-00-01 ungefär så konceptet är välbeprövat.
så säjer jag nu, får åtskilliga år sen tyckte man j att nonose var det ulimata konceptet…
-
är det lillnicke?
-
jajjemen.
måste öka på surffaktorn i husvagnen.
-
många vackra bilder på många vackra killar där.
-
tem vet jag inte men man klrar sej fint med 5.3 dräkt.