styret
Forumsvar skapade
-
det blåste när det var eu-val och förhoppningsvis gör det så nästa gång det är riksdagsval med så man slipper bry sej.
så länga jag blåser systemet och inte tvärtom så är jag nöjd vems om än sitter där…

-
satan vad gutt.
ja det blir nog att sätta borret i brädan.hur ballt som helst verkligen.
-
okej har inte haft koll den här veckan.
-
4 dagars segling… det är mer regel än undantag på öland…

-
styret
Medlem28 april, 2005 vid 20:50 som svar på: Cool grafik för att göra egna texter/mönster sökesjag är lite av en typsnittsfettischist. flickvännen brukar gå och lägga sej och läsa en bok när jag ”bara ska slå en snabb flukt på lite fonts”.
jag gillar larabiefonts.com
en skön blandning av olika typer av fonts. helt gratis för nedladdning dessutom
det är dock en kille som har gjort alla och det märks, men jag gillar hans stil. -
är exakt lika stor som dej (jovisst, har laggt på mej över vintern) och kör på 103 liters just nu. tycker det är perfekt storlek.
med 6.2 planar jag i knappt 7 meter. -
du kasnke inte ens behöver köpa in dej (bäst så eftersom jag alltid glömmer att folk har gjort det och aldrig tar betalt) du kan ju lika gärna köpa ett flak eller två när vi ändå är där. kostar väl 120-140 spänn nånting.
klart som fand et är maskis. man måste vara sjörövare, annars jävlar.
kommer bli fett. typ bli sveinfull och skirka och riva nånting på festen gå ut på stan. dra i sej ett par öl till, blir sketfull, super bort alla mina vänner, råkar jävlas med vakten eller nån jag inte känner och blir portad från alla ställen för kvällen och somnar i bilen.
som vanligt fast i sjörövarkläder.kan det bli bättre?
-
hrhrmmm…
jag säjer det ighen. jag märker skillnad på bräderna men tror itne att valet har påverkat min utveckling inom freestylen så jättemycket.
måste ju förtydliga så folk inte tror jag är helt tappad. eller vänta nu… det är jag ju… …javafan… …eller?
hehe nä emn vad jag menar är att du troligen skulle märka skillnad men att du kasnke inte vet vad som är bäst ändå eller vad man ska säja. lurigt det där men hoppas ni missförstår mej rätt.
-
är du på irland nu? vet inte vad man kan få pynta där men vad kan dom gå loss på här hemma. runt 5 lök kanske. upp eller ner nån tusing.
-
vet inte hur det är med det featuret på tex avid men premiere har ju fördelen att man kan plocka in alla adobes format och göra spexiga grejer med.
typ .psd och sånt till tilexempel namnskyltar eller vinjetter. -
du behäver ju verkligen inte köpa nån ny bräda. skate eller twintip från 02-03 är ju skitbra brädor som man får rätt billigt.
-
ove är din bild från bullret? är det mina äckliga polska ostöl du sitter och dricker?
usch fysatan. vi får fan spöa på henke när du kommer ner för att han lurade på mej det där rävgiftet.
får nog besöka mjölkbilen på onsdag kväll innan sjörövarfesten föresten.
-
det är nog lite hugget som stucket om det är första freestylebräda.
jag ahr testat skate från 02 och fram till 05an. joker 103 04 och 05. twintip i olika storleka 99-05 med nån missad årsmodell typ. starboard freesex, angulo sumo samt lite annat smått och gott i 100 liters freestyleklasse. jag märker skillnad på brädorna men tror inte det spelar nån jätteroll för min utveckling vilken jag skulle välja.
kan såklart ha fel (inte alls ovanligt när jag tänker på det…) men så tror jag det är.
det är nog mer åkaren som sätter begränsningarna. -
fan kommer inte ihåg vad avids gratisversion av sitt fetingprogram heter.
men googla efter avids+free eller nått.
riktigt bra program som rockar röven av de flesta betalprgrammen. den tunga versionen används tillexempel av SVT.
funkar dock bara med XP på pc-datorer. -
jag trodde inte det var d-6 men bara litta kul. omhan inte flyttat till blekinge där annonsen låg.
tror itne det är den andre dansken heller.hade bara otroligt lite att göra och hittade den.