styret
Forumsvar skapade
-
styret
Medlem27 april, 2005 vid 09:23 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etcpluggar och jobbar.
ska ta studenten till sommarn så nu hinns det inte med så mycket mer än plugg tyvär. men lite segling hinns oftast med.
till sommarn stämplar man in på konsum i mörbylånga med.
-
köpingsvik fungerar finfint på nordväsliga vindar och ge3nerar lite vågor har jag hört. har aldrig seglat där själv. vet inte hur det lirar på sydliga riktningar.
men det är ju inte mer än ett par mil att köra ner till haga för brissegling och häng med riktigt mycket surfare över dagarna.
-
styret
Medlem25 april, 2005 vid 19:14 som svar på: Skillnad mellan stor freestyle och liten freeride?plana på en 100 liters freestyleplanka i 7 sekundmeters bris är absolut inga problem.
-
har ju aldrig vart ute och rest men surfar ju mycket på nätet. Syd Afrika?
-
nä jag hade fan ingen aning.
har aldrig sett sjukhuset där… har väl annat att tänka på när man är där förfan! -
1an ser ut som att det skulle kunna vara här på ön med tanke på stenarna men det bryter lite väl nära stranden, kasnke bläsinge då där jag aldrig har seglat.
men det är bara ett öite lokalpatriotiskt långskott och för att jag vill vara med i tråden där jag kände igen trollis direkt. -
är inte heller överjävligt lång, 178. tror väl att jag seglar freestyle och våg. kör 26er för jag tycker det känns bäst. kommer inte för nära riggen men ahr ändå armarna böjda såpass att jag ahr krafft att antingen dra riggen till mej eller skjuta den irå mej.
-
tvätta bilen på söndaförmiddan när frugan klipper gräsmattan och skvallrar med granfrun över staketet är vad jag tänker göra nu när jag har blivit till åren.
Nordgren, tur att du klarar av att förstå skämt och ironi när du påstår att jag ahr svårt för det.
(jag var bara tvungen att fortsätta pajkastningen! det var ju öppet mål) -
illa ola, illa.
jag är besviken på dej.
-
herrejävlar. så det kan gå.
iofs så ligger jag nog nånstans på topplistan över flest dagar på vattnet med så jag kan leva med det.
iofs handklar inte mina inlägg på steffo om mina dagar på vattnet så kasnke inte då…
-
19 bast, snart 20 surfar runt öland jag med.
men fan vet om man är mogare än när man var 14*. kanske kan gå som junior ett tag till.*denna insikt kom jag till idag när Tobbe hade köpt slänga-i-marken-smällare på bubbeltian som vi kastade på varandra och fnissade som skolpojkar.
-
jag hade inget bra svar att ge så jag lät bli att svara.
visst är jag stingslig ibland men lite surf? njae… har väl en 7-8 dar på knappt tre veckor så helt okej för sässongen. st
-
jag hajjade nog att du skjojade men tyckte att killen fick dålig uppbackning på sin fråga och istället massa drygt dravel för att han itne formuloerade sej så jävla exakt.
-
ja kleva blir finfint plattvaten på nordligt. ritigt gött faktiskt.
men vet inte. vill ju inte att det ska bli för crowded… hehe skönt med lite folk. men eftersom vi har sagt at vi körde där och halva sverige vet vart det ligger så kan jag ju berätta dårå.
det ligger 4 kilometer söder om haga så det är typ exakt samma vind där.
kör söderut från stora frö, igenom lilla frö och kleva, cira 50 meter efter sista huset längs vägen i kleva ligger det en korsning, höger där oh följ asfalten neråt mot vattnet. när asfalten tar slut är det vänster och sen första höger sen ner till havet ch du är där.full action med 3.7

-
sorry för att jag startade den lite spyudiga svarsraddan men you know we love you.
syns i sommar, bor med Ove 226 i freestyleträsket som vanligt.