styret
Forumsvar skapade
-
vad ska du segla mer än ett par hundra meter för?

-
brukar lanseras nåbn gång runt september men sen brukar det ta ett par månader innan dom har fyllt på med allt doms ka ha i butikerna.
-
bor ju på haga och vi brukar ju även vi vara begåvade med en jävla massa gräs.
jag tycker originalfenan på min mistral joker 103 funkar jävligt bra mot gräset för att vara en freestylefena. tror den ligger på 23 cm.
men tror samtidgt att det är svårt att få en fena att fuka riktigt bra til båda grejerna. man får helt enkelt stanna till mellan rundorna ibland och lyfta upp röven på brädan. -
jag tror inte killar och tjejer är olika egentlgien, bara uppfostran och intrycken från samhället.
-
haga park, öland.
juni bris minst ett par gångr i veckan. inte lika mycket juli och halva augusti men dock okej ofta, den är det rock n roll igen i andra hälften av augusti.haga är freestylevatten så det förslår, våger finns inom en timmes bilkörning på alla riktningar.
mer info: http://www.owc.nu -
tävlingen här är i maj, 14-16 har jag för mej.
Det vi i klubben vet är vad vi har läst på SBF´s hemsida ungefär eftersom det i år är Surfers paradise som arrangerar. tror att det kommer vara väldigt bantat format mot tidigare ölandstävlingar.dock inte mindre fester, det kommer vi i klubben se till…
-
fysatan. den är hårig!
-
är det en freestylebräda med bra freeridepotential du är ute efter så är det nog skaten som gäller.
jag har joker 05an och om jag ska vara ärlig så är den skittrisst att köra rätt fram med några längre sträckor (jag tycker visserligen det är tråkigt med alla brädor…)(dock är den grym som freestyle även om jag inte är lika grym…
)
kate 04an seglade mackan ifrån alla speedgubbarna på haga med i sommras. båda två är riktigt bra köp tror jag. -
ähhh. behövs ju inte ens släpp på volvon. jag har allt mitt crap i volvon och sitter två stycken fram (nått som jag prioriterar, hatar att sitta bakom varandra). jag ahr visserligen vart duktigt sugen på att byta till buss ett tag men har lite andra planer just nu.
funderr på att snickra ihop ett litet andra golv i volvon så att jag kan ha segel och master under mej när jag sover och bara lägga brädorna på taket.
-
en gej man missr med den korta är väl att man knappt får in brädorna på längden…
-
Svar till:
Med tanke på vad jag kan se på sjökortet över Ringenäs så borde det vara brutalast i Sverige vid skjutövning

/Staffan
[/ QUOTE ]
sliter lite fenor vid tabletops och sånt… haha