Forumsvar skapade

Sida 135 av 269
  • styret

Medlem
    12 mars, 2005 vid 13:05 som svar på: Sjögräs eller freestylefena?

vad ska du segla mer än ett par hundra meter för? wink.gif

• styret

Medlem
    12 mars, 2005 vid 09:18 som svar på: När kommer årets modeller?

brukar lanseras nåbn gång runt september men sen brukar det ta ett par månader innan dom har fyllt på med allt doms ka ha i butikerna.

• styret

Medlem
    11 mars, 2005 vid 21:03 som svar på: Sjögräs eller freestylefena?

bor ju på haga och vi brukar ju även vi vara begåvade med en jävla massa gräs.

jag tycker originalfenan på min mistral joker 103 funkar jävligt bra mot gräset för att vara en freestylefena. tror den ligger på 23 cm.
    men tror samtidgt att det är svårt att få en fena att fuka riktigt bra til båda grejerna. man får helt enkelt stanna till mellan rundorna ibland och lyfta upp röven på brädan.

• styret

Medlem
    9 mars, 2005 vid 20:40 som svar på: Internationella kvinnodagen…

jag tror inte killar och tjejer är olika egentlgien, bara uppfostran och intrycken från samhället.

• styret

Medlem
    9 mars, 2005 vid 20:38 som svar på: Död konf

på windgirls är det väl mest surfande tjejer som hänger och inga strandbrudar. Bland annat raporterar ju öwc´s egna Emma Johansson dit från El Yaque.

ja jävlar vilka lökar den snubben hade, tänkte på det jag med i måndags kväll.

• styret

Medlem
    9 mars, 2005 vid 07:07 som svar på: Vindsurfing i sodra sverige

haga park, öland.
    juni bris minst ett par gångr i veckan. inte lika mycket juli och halva augusti men dock okej ofta, den är det rock n roll igen i andra hälften av augusti.

haga är freestylevatten så det förslår, våger finns inom en timmes bilkörning på alla riktningar.
    mer info: http://www.owc.nu

• styret

Medlem
    8 mars, 2005 vid 21:09 som svar på: öland comp hemsida???

tävlingen här är i maj, 14-16 har jag för mej.
    Det vi i klubben vet är vad vi har läst på SBF´s hemsida ungefär eftersom det i år är Surfers paradise som arrangerar. tror att det kommer vara väldigt bantat format mot tidigare ölandstävlingar.

dock inte mindre fester, det kommer vi i klubben se till…

• styret

Medlem
    8 mars, 2005 vid 12:13 som svar på: Nya trix!

andra mindre radikala men trick som är bra att träna på både för tekink och för att det är skoj att kunna är helikopterslag, 360 både uppvind och nervind. bodydrag, ducktack mfl och kanske gå vidare mot vulcano och willyskipper mfl

• styret

Medlem
    8 mars, 2005 vid 12:07 som svar på: Vad kostar det att driva en surfbuss?

fysatan. den är hårig!

• styret

Medlem
    8 mars, 2005 vid 07:48 som svar på: Nya trix!

känns skönt att ha dej i närheten då johan. smile.gif

trots att försöken har gått vägen än så länge.

• styret

Medlem
    7 mars, 2005 vid 22:10 som svar på: Mistral Joker eller Fanatic Skate

är det en freestylebräda med bra freeridepotential du är ute efter så är det nog skaten som gäller.

jag har joker 05an och om jag ska vara ärlig så är den skittrisst att köra rätt fram med några längre sträckor (jag tycker visserligen det är tråkigt med alla brädor…)(dock är den grym som freestyle även om jag inte är lika grym… smile.gif )
    kate 04an seglade mackan ifrån alla speedgubbarna på haga med i sommras. båda två är riktigt bra köp tror jag.

• styret

Medlem
    7 mars, 2005 vid 11:40 som svar på: fet film på gång-skate o surf.

dogtown är FEEEEET

• styret

Medlem
    7 mars, 2005 vid 11:21 som svar på: Det här är väl ändå ett kap..

ähhh. behövs ju inte ens släpp på volvon. jag har allt mitt crap i volvon och sitter två stycken fram (nått som jag prioriterar, hatar att sitta bakom varandra). jag ahr visserligen vart duktigt sugen på att byta till buss ett tag men har lite andra planer just nu.

funderr på att snickra ihop ett litet andra golv i volvon så att jag kan ha segel och master under mej när jag sover och bara lägga brädorna på taket.

• styret

Medlem
    1 mars, 2005 vid 08:11 som svar på: S… & Judo-Freddans buss bilder

en gej man missr med den korta är väl att man knappt får in brädorna på längden…

• styret

Medlem
    25 februari, 2005 vid 18:19 som svar på: Vilken strand i Sverige är den brutalaste?

Svar till:

Med tanke på vad jag kan se på sjökortet över Ringenäs så borde det vara brutalast i Sverige vid skjutövning wink.gif

/Staffan

[/ QUOTE ]

sliter lite fenor vid tabletops och sånt… haha

Sida 135 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA