Forumsvar skapade

Sida 136 av 269
  • styret

Medlem
    25 februari, 2005 vid 18:16 som svar på: S… & Judo-Freddans buss bilder

är den lilla hyllan på första bilden speciellt anpassa för fenorna som står på den? praktiskt… hehe

sjukt välplanerad och välbyggd tycker jag det ser ut som.
    slänger du in grejerna under sängen eller får dom ligga ovanpå och åka ut när det är bed/funtime?

• styret

Medlem
    24 februari, 2005 vid 14:50 som svar på: Bilköp

jag säger också volvo!

nu har jag visserligen 245 men alla polare och flickvänner har kollat skeptiskt på den tills dom har åkt med eller kört den och sen utbrustit i att det är en av världens mysigaste bilar.

• styret

Medlem
    24 februari, 2005 vid 14:45 som svar på: En sån här skulle man haft!!!!

farsan jobbar med vatten och reningsverk och jobbar jävligt mycket med ITT Flygt som står för pumparna i det där maskineriet. Ska se om han inte kan ta hem en sån och dra det på kommunen… hehe

• styret

Medlem
    24 februari, 2005 vid 10:56 som svar på: Blekingespots

låter bra. då kan man ju pricka in lite segling iallafall verkar det som.

• styret

Medlem
    23 februari, 2005 vid 23:00 som svar på: Liten lya mycket utrustning?

det var ingen diss altså. utan mer en reflektion.

• styret

Medlem
    23 februari, 2005 vid 20:43 som svar på: Liten lya mycket utrustning?

nu förstår jag varför folk tycker det är jobbit att ta sej till surfet. fan vad mycket ni måste böka för att få ut att i bilen till att börja med.
    tacka vet jag att bo på landet, nära till spotsen och alla prylar kan ligga i bilen konstant.

• styret

Medlem
    22 februari, 2005 vid 11:08 som svar på: Sveriges bästa vågseglingsspot?

så jävla hemliga är dom väl inte men yes det finns det men det är ju alltid kul att åka runt lite.

• styret

Medlem
    22 februari, 2005 vid 10:37 som svar på: Haga park?

början av juni är ofta asbra, blåser typ dagligen då. jag brukar mest köra 5.3 och freestyle ungefär vid den här tiden men vi hoppas och tror som vanligt att det pumpar in 4.2 och vågis i grönhögen lite då och då.
    blir lite osäkrare ju längre in på månaden man kommer men är nog ändå säkrare än många andra ställen i sverige.

Matvarubutiker finns som sagt stort ica kvantum och vanligt konsum i färjestaden ca enb mil norr om haga. Eller Mörbylånga där det finns ica och mycket trevligt smile.gif konsum (där undertecknad och troligen ove226 jobbar). i Mörbylånga ligger även systemet.

Boende finns som sagt campingen direkt på stranden i stort sett men är som sagt lite väl dyrt. Hör av dej i PM om u vill ha tips på bra viltcampingställen.

Jäpp jonas. fnns ett litet rampområde (dock ganska slitet numera) i Färjestaden. Hör av dej om du vill ha vägbeskrivning. vi lär väl iofs ses på stranden.

• styret

Medlem
    22 februari, 2005 vid 10:04 som svar på: Sveriges bästa vågseglingsspot?

vad kostar det att ta vollvon över till gottland?

• styret

Medlem
    17 februari, 2005 vid 17:42 som svar på: Definition av vindsurfing

hell yea!

• styret

Medlem
    16 februari, 2005 vid 19:25 som svar på: Första Vågbräda????

spelar egentligen ingen roll leo eftersom det är rn grym bräda.

• styret

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:06 som svar på: Wallén Sports söker en lagerarbetare

word som fan.
    jag brukar itne ens orka poängtera det längre eftersom man alltid verkar tala för döva öron.

• styret

Medlem
    15 februari, 2005 vid 15:51 som svar på: Första Vågbräda????

kan inte säja om det är bättre ller sämre än nått annat men jag började köra (och kör fortfarande) vågor på en fanatic skate pm 80 liter från 03 och tycker att det var hur gutt som helst mej som väger runt 70 och kör som sagt fortfarande på den med samma goa kännsla. känns ju bra att många många av dom bättre seglarna säjer att det är en sjukt bra bräda.

• styret

Medlem
    15 februari, 2005 vid 15:48 som svar på: Syncro 82

tror inte det är nån som säljer mistral i skåne. kan såklart ha fett med fel.

Erik som ju kör för mistral kasnke vet?

• styret

Medlem
    15 februari, 2005 vid 15:43 som svar på: gamlabrädrace!

det var nått sånt för två eller tre år sen nånstans tror jag. (fylligt svar eller vad säjer ni… wink.gif )

Sida 136 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA