styret
Forumsvar skapade
-
var det nån som kollade på bodydrag när jag skrev min post?
PRELIMINÄR TÄVLINGSKALENDER 2005
FORMULAÖregrund 14-15 maj
Båstad Juli 2-4 juli
Halmstad 9-11 juli
Nynäshamn (SM med OS klasserna) 5-7 Aug (PREL)
Varberg 3-4 SeptLinköping 24-25 Sep eller okt (PREL)
NM I Norge 27-29 maj
EM går i mitten av Juni på RhodosFREESTYLE/WAVE
Hoppas på tävling på:
Öland maj (PREL)
Klagshamn i maj/juni (PREL)
Bekräftat:
Halmstad 9-11 juli SM Freestyle
Varberg 3-4 SeptSkrivet 20050118 av SVF
-
Svar till:
Svar till:
Tycker vi har det kanon.
PT Cruisern till vågprylarna
Voyagern tll Freestyle och speed[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
då får inte PT´n komma ut och röra på sej mycket du…

-
Svar till:
Tycker vi har det kanon.
PT Cruisern till vågprylarna
Voyagern tll Freestyle och speed[/ QUOTE ]
-
satan vad sepe du är.
du får fan bo i bussen i sommar.ove och jag kommer bara över lirar lite spel ibland då.
fan börjar bli sugen på en jag med. farsan hittade en sån feting t4 häromdagen. långa modellen och 192 i tak med fetingdörrar på sidorna. men han hade inte 39 lök att plocka upp så den gled oss förbi. -
med den inredningen behövs verkligen stickern ”if the buss is rocking, dont come knocking”…
är det röda galon? så det är lätt att spola av menar jag. du vet hur det lär gå om vi och olleponken åker på roadtrip.
tysksoptunna med ser jag.
-
kör 245a. funkar fin fint men jag har tröttnat lite på att ha grejerna sticka fram mellan nackstöden. men är man bered på det så sväljer den grymt mycket prylar med två sittplatser fram. dom går att få snorbilligt och kör man ekonomiskt kan man få ner dom till typ 0.75.
Går utmärkt att bo i den men ska man vara två får man packa om lite tror jag. jag ahr bott i den på festival utan prylar med sej med flickvännen och hon tyckte det gick hur bra som helst, och det är väl tämligen gott betyg.funderar på att byta upp mej mot en buss men har inte bestämt mej än, jag tycker 245an är så rackarns mysig.
skulle jag bara gå på status helt utan ekonomisk aspekt skulle jag köpa en riktig yankevan. eller en typ cheva caprice, ballare bil får man leta efter, den blir dessutom 240 cm bakom framsätena(soffan, hur ballt som helst) så den mesta av utrustningen skulle få plats där bakom.
fan nu bärnner det i fickorna bara för det.
-
är det verkligen så att ingen klubb vill ta på sej det? jag ahr visserligen vart lite frånvarande härifrån nån vecka men jag har bara sett att öwc är lite trötta, har det hörts med någon klubb om dom är intreserade?
efter vad man ahr hört från seglare som har vart ute i världen på tävlingar så är ju hagatävlingarna ofta i klass med, eller ännu bättre, som pwa-tävlingar.
Grejen är sen att dom flesta har vant sej vid den standarden på hagatävlingarna, den standarden känner inte vi att vi orkar nå upp till i år och tar därför paus ett år istället för att sänka oss bara sådär.Jag vet inte, men kan tänka mej, att det måste vara klubb som står bakom ett SM-arrangemang enligt SBF och svenska riksidrottförbundet och seglarförbundet och allt vad det är som är inblandat.
klagis skulle vara asballt men är ni säkra på att det inte är nån klubb som tatt på sej det. läste nått om det på bodydrag.com
hoppas på tävling nånstans och folkfest lite varstans tilll våren och sommarn.
-
sälja-en-jungfrus-själ-till-satan mästerskap.
möjlig plats vår husvagn. jag ska snickra ett altare i förtältet.säljasmuggelölsmästerskap. vem tar hem segern i år? Tar Paddy hem pokalen som vanligt eller blir det den nya uppstickarn som i min och carbones telefonböcker går under namnet ”mjölkbilen”.
när vi ändå är inne på öl så är väl surplasmuggelöl mästerskap¨också ett måste. här skulle jag nog satsa mina tonårsfjun på nik efter en briljant uppvisning förra året.
satansåfull mästerskap. Svårtippat. vi var många som kvalificerade in i proklassen förra året men starkast var nog tungsurfs största dragspelsfan Holm som ju hade en fantastisk sässong förra året.
-
kgb och debaser rockar hårt.
ballare lokal än kgb är svårt att hitta. jävligt trångt bara.debaser har riktigt bra klubbar. fritz corner bland annat. är det inte där club killers brukar vara med?
-
skjutanerkitarmedlysraketmästerskap
-
det låter bra mac. det lär itne gå fel. Olleponken flyttar ju hit snart med och värmr upp i san TSanda.
asså fan, jag är full nu…
-
Svar till:
”Här är friheten större” (ja! det är faktiskt mottot som står på vägskyltar in i kommunen)
[/ QUOTE ]
måste bara dela med mej av skyltarna vid infarterna till karlshamn ”välkommen till Karlshamn. Kör försiktigt, du är älskad.” jag håller fan på att köra av vägen varje gång jag ser dom.
-
inget SM i år som det ser ut nu.
som mac säger. det är ett sjukt jobb som behöver läggas ner och den tiden finns inte riktigt nu.
ambitionen är självklart att komma tillbaka igen men inte i år.hoppas ni dyker upp på haga nån gång under våren och sommarn iallafall, det kommer vara konstant fest och jag hoppas på att kunna komma ut till många olika spots under sässongen.
-
dom behöver inte bara vara bättre på att gippa med utan också på att göra spocks och sånt.