Forumsvar skapade

Sida 149 av 269
  • styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 22:22 som svar på: 245 vs Hiace

ja dom är sååååå feta!
    får ju inte tuffa på så sanbbt bara.

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 21:22 som svar på: Stark lokalism

ville som sagt inte disskutera invandrarvåld här, det du skriver får väl stå för dej då eftersom du verkar så bestämd i din åsikt och jag vill/orkar inte ta upp motargument eftersom det inte lär göra någon skillnad. men förstår bara inte vad du menar med våra patetiska vindsurfingvärldar och att vi ser saker svartvitt, jag tycker de verkar som att du och jag ser på saker ungefär likadant fast från olika håll.
    Jag tycker mej visserligen vara fast i windsurfingen men anser mej nog ha ett rätt så brett och varierande intresseområde utanför surfområdet, vad gör du dessutom själv här om du inte är så intreserad av surf?
    och brickan kitar.
    det var det sista jag sa i den här diskussionen hoppas jag.

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 18:53 som svar på: Vad ska man köpa?

beror på hur man bygger. om man gör så att man kan lägga grejerna snett (som du nog sa själv iofs…) så får man i den brädan. vi körde våra grejer i tobbes korta t4a i sommras. min dåvarande bräda var 265 och gick i utan problem.
    240cm är den korta i bak.
    massutomgöra en fuling och plcka bort insidan på bakdörrarna så får man 6-10 cm extra

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 18:35 som svar på: fågelöudde 04-11-04

Ja sthlm är ju känt för att vara ett riktigt blåshål, vad är öland mot era brutala inomskärsvindar liksom?

vafan är det tobbe som skriver på anders inlogg eller är anders bara sejpeh?

(eller jag som syftar dåligt)

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 18:33 som svar på: Hur många surfare och surfklubbar i Sverige?

och som inte är medlemmar här.

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 18:31 som svar på: Sicilien ??????????

enligt statistik och vad man ahr läst ska det vara galet bra. 25 dar i månaden med 10-17 m/s

sök på windsurf och granitola på google så hittar du en artikel från typ starboard tror jag det är.

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 18:27 som svar på: Stark lokalism

Svar till:

man blir så jävla arg, typiskt att det är invandrargäng som gör detta! De t finns ju självklart rubbade svenskar också, men erfarenheter och statistik visar att det inte allt för sällan är just invandrare som håller på med sånt.
    Sossarna har verkligen lyckats med integrationen!

[/ QUOTE ]

varför måste vi ta upp invandrarvåld i den här tråden. visserligen faller personerna från efterlyst utanför ramen men i vanliga fall rä det väl itne så jävla konstigt att det är invandrare från förorterna som är överrepresenterade i brottstatistiken. Det ahr alltid vart dom fattigaste i samhället som har stått för mest kriminalitet och vilka är dom idag?
    varför skulle vi helt plötsligt kunna vända på samhällssytemet och det blev medelklassen med villa och volvo som började slåss och stjäla?

när henke eller zlatan gör mål är det ingen som klagar.

• styret

Medlem
    16 november, 2004 vid 10:35 som svar på: Stark lokalism

jag tror jag ska klappa på mackan nästa gång vi är i grönhögen om han kommer in framför mej. Den jäveln.

• styret

Medlem
    15 november, 2004 vid 22:19 som svar på: Tänk vad man kunde förr i tiden!

fatta att det där är fett. inte för många som klarar det idag skullle jag tro. ska fan testa imorrn

• styret

Medlem
    15 november, 2004 vid 21:13 som svar på: fågelöudde 04-11-04

hehe han studsar ju som en macksten på vattne. tobbepobbe. jag dyker upp och trashar placet (stckholm är placet) på torsdag natt. åker hem på lördakväll. så vill du ha del av min mustiga kropp så får du passa på!

• styret

Medlem
    13 november, 2004 vid 21:44 som svar på: Prisa Gud! (Fredagen i Åsa)

och så pratar dom konstigt

• styret

Medlem
    13 november, 2004 vid 21:24 som svar på: YELLOW PAGES FALL!!!

och brädan är ju hu gigantiskt bred som helst…

• styret

Medlem
    13 november, 2004 vid 09:06 som svar på: Fyfan vilken fantastisk dag!!

grönhögen bjöd på galet överriggat 4.2
    kändes som att amn körde 6.2 när andra körde 4.2 fast man själv hade 4.2an…
    snuskigt lågt vatten också. säkert nånstans mellan en halvmeter och 80 cm under normal nivå. vattnet var borta 20 meter ut.
    s¨å det var bara att hålla i sej. runt 2 meter skulle jag tro, vade det varit normalt vattenstånd hade det blivit galet stort. vi nöjde oss med någon timmei pöverlevnadsförhållandena. inte speciellt kallt faktiskt.

• styret

Medlem
    13 november, 2004 vid 08:57 som svar på: stor våg?

sidan ligger inte kvar på SPs hamsida. förstår inte varför men det borde vara därför

• styret

Medlem
    12 november, 2004 vid 17:53 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

var och hämtade ett par nya hos farsan idag. fodrade gummihandskar. Mjuka och fina trots att dom var rätt tjocka. sen sluter semidrycuffen på ärmarna på dräkten tätt runt så det blir hur grymt som helst, vet dokc inte var man får tag på dom. farsan och dom använder dom vid kemikaliehantering iallafall.

så jag tänkte jag kunde använda domm när tungsurf kommer ner till våren och behöver vaskas av efter en vinter insnöade i vindskyddet på nån fjälltopp med finkelspriten och t-röd som enda kamrater.

Sida 149 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA