Forumsvar skapade

Sida 150 av 269
  • styret

Medlem
    12 november, 2004 vid 17:46 som svar på: saab 93

håller nog med. jag både bytte om och fikade i min 245a idag. har bott i den med förra flickvännen riktigt bra. såpass bra att hon tyckte man skulle kunna bo där i hur länge som helst (trots att hon normalt sett fick leva i den totala lyx min husvagn från 76 kunde erbjuda wink.gif ) och med extrasäten i bagageluckan kan vi åka 7 pers i den.

allt för det faciala priset av 2000 spänn. det är prisvärt!

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:33 som svar på: Öland imorrn?

hehe ja hitta ner till grönhögen är jävligt lurigt. knepigt att hitta rätt på 136:an wink.gif

kör till grönhögen. du ska svänga precis där åkrarna tar slut och golfbanan börjar. så fort du har golfbanan på höger sida så ahr du kört för långt.

sen följer du abra den vägen rakt ner och svänger till vänster, söderut, och fortsätter tills du kommer fram till en gräsparkering. det är slutet på vägen, två koner markerar slutet. kör lungt eftersom folk lirar på banan typ hela tiden, även vid 4.2segling.

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:16 som svar på: Newbie/rookie

menar du vågsurf utan segel?
    gå in på den rena surfsektionen här på konfen. eller kallsupen.com (tror jag det är) där finns nog en hel del kvalificerade svar.

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:15 som svar på: Öland imorrn?

fan kan man köra grönhögen så är dom extra milen värda alla extrautgifter. Lätt!
    jag och anna är i grönis imorrn om vinden leverar som den ska. 10+ och det är bara att åka ner. borde bli ett par till. mackan är förkyld, och när mackan är förkyld så är han verkligen förkyld, så vi tänkte tvinga honom att filma.

ring för jag vet itne när vi åker. 070 620 63 85
    vi ses i bryten.

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:11 som svar på: Har det hänt någon annan i Sverige?

det kommer ju timat och bra med att sverige/eu ändrar strandskyddet och tyskarna kommer och köper feta strandtomter (eller nästan nu då) för vad dom får ge för en etta som inte blivit renoverad sen ddr i nån berlinsk förort.
    tur att Öland blev undantaget.

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:07 som svar på: SURFA NAKEN!

nakensurf är standard här kring SM/kristi flygare. men så dyker ju tungsurf upp vid den tiden med…

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 22:06 som svar på: StylepimpZ presenterar!

nikke is the man har jag hört.
    fan om man inte skulle köra över till wescoast på måndag och röja runt lite med er grabbar.
    det ser ju ut att bli vind och det borde ramla in typ 4000 då så man skulle ju kunna hålla sej full ett tag om det itne skulle bli det.

• styret

Medlem
    11 november, 2004 vid 11:35 som svar på: Vilket är bästa svenska speedplacet?

jag lär trampa på ett par ömma tår (eftersom jag själv är supleant i styrelsen till öwc som hela tiden måste anpassa sej till fågelskådare) men fågelskyddsområde gäller väl bara under delar av året.

• styret

Medlem
    9 november, 2004 vid 21:20 som svar på: VILKA TÄVLINGAR VILL NI HA 2005???

ÖWC har ett upplägg för svensk superX som visserligen kom till precis precis i början av superX och var tänkt att köras under söndagen på sm-helgen 2003.
    Men med en koll på det och lite uppdatering skulle det nog kunna bli fett.

jag tror som ola att det nog fan skulle kunna bli spektakulärt även i sverige, i proklassen finns det många riktigt duktiga seglare som inte verkade svåra på att testa när vi skulle kört förra året, dock struntade vinden i att vi ville testa konceptet.

• styret

Medlem
    9 november, 2004 vid 20:38 som svar på: gurra1978, svara please!!!

han har väl annat att göra än att svara här kan jag tro… Maui…

• styret

Medlem
    8 november, 2004 vid 21:47 som svar på: Svenska speedrekordet?

då ahr du ju åtta brädor kennta.
    satt du och ljög amckan och mej rätt upp i ansiktet i lördas natt!

• styret

Medlem
    8 november, 2004 vid 21:37 som svar på: Vilket är bästa svenska speedplacet?

karta1.jpg
    en till bild utan fjäderfän.

• styret

Medlem
    8 november, 2004 vid 21:29 som svar på: Vilket är bästa svenska speedplacet?

nykarta.jpg

längst ner på ölands södra udde. i kanalen där. vid östliga vindar blir det som Ölands Coche hur mycket det än blåser. men skulle inte tro att det är direkt populärt bland fågelskådarna…

lär ju bli jobbit att svänga runt dom där stora rackarna iallafall… wink.gif

• styret

Medlem
    8 november, 2004 vid 21:23 som svar på: Plug n Play-musiken

vad säjs om att ringa eler maila och fråga SP?

• styret

Medlem
    8 november, 2004 vid 14:33 som svar på: Svenska speedrekordet?

ja nu fåpr du fan skärpa dej masse… wink.gif

Sida 150 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA