styret
Forumsvar skapade
-
asså vadå bråkade? jag fattar inte varför du intar sån aggresiv ställning. folk disskuterar men du tävlar och skäller.
och vadå no offense taken!!! varför skulle du ta illa upp när det är du som skriver fel?
-
klockren loggo där ju. det är allså den brädloggon som många har i seglet man syftar på. inte seglets egna logos.
-
när har man någonsin kunnat lita på långtidsprognoser?
-
asså? har jag några zoomningar med? för isåfall har jag helt missat dom själv…
-
rambo mään kan du inte läsa? står i eftertexterna.
the callahan – Make it allright.
http://www.thecallahan.com -
tackar tackar.
karapp. jo det blev lite väl ryckigt. det är mest när jag filmer. mackan är stadig på stativet men jag är rätt kass. har bara mitt lill velbom stativ som blir lite jobbit att hålla stadigt när det blåser 4.2.
panoreringar och mycket blandningar i zoomet är medvetet för att följa musiken som är rätt stökig samtidigt som den är melodisk.
men det är gutt som fan med konstruktiv kritik.tack igen.
-
hehe realistic soundeffects. ja med det feta ljudet dom ahde på sin hemsida så borgar det ju för galet bra ljud i spelet…
-
ién om 82an är skrotad. kollar ltie på andra alternativ men mest på kul just nu.
-
fan dom på gruppmport är ju ingenting när man kan skaffa såna här.
ohh så fett att ha och glida runt med på stranden när det inte blåser.
-
mend et är ju kallt och man måste åka lift. nä usch!

-
baah!
skruva på ni ute i landet så swglar vi här där det blåser. med ständigt åtskruvade luftskruvar och fortfarande hela brädor. -
fan jag gör med 3000 med lite underställ under året runt. funkar klockrent.
torris väger ju bly. varför har du en våtis under torrdräckten rambo? gör den mycket nytta? -
klart det är hett med leopardmönster. ska kirra leopardklädsel till volvon nu i dagarna. den kommer bli värsta brudmagneten!