Forumsvar skapade

Sida 152 av 269
  • styret

Medlem
    30 oktober, 2004 vid 07:44 som svar på: Ny norsk surffilm

svensk film är det som går absolut bäst på biografer i landet just nu.
    Norge har ju ett riktigt guldkorn i ”Mors Elling” annars har jag nog itne sett nånting därifrån tror jag, men det lär ju vara likadant i norge, att dom ahr sett ett par filmer härifrån men inte mer.

Danmark däremot har ju många många stora rullar men det beror nog jävligt mycket på Lars von Trier och inte deras satsning.
    när jag tänker efter så vet ju varenda hollywood-människa vem Ingemar Bergman är.

• styret

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 17:31 som svar på: Transporter VR6 erfarenheter?

den sträcka lär man väl avvera på ett år om man satsar på att surfa (annars är det väl onödigt med surfbuss)?
    med min volvo har jag kört 2500 mil sen januari utan att åka på några surftrippar längre än trollskogen…

• styret

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 15:50 som svar på: 245 vs Hiace

ajfan det har jag ghlömt bort. kirrar det i helgen. hmm tre av a bad day… och tre t55 va?

• styret

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 15:47 som svar på: Ny norsk surffilm

shit vilken hemsida dessutom.
    kommer den till sverige måntro?

• styret

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 21:39 som svar på: 245 vs Hiace

fast 20 lappar är för mycket.
    men era jävlar får man ju inte in nånting i typ

jaja vi får se vad som händer, det är ju inte ovanligt att saker rinner ut i sanden när det gäller mej.

• styret

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 11:37 som svar på: Kunskapstävling

vafan. stan jag får skyulla påa tt jag var rätt så purung då. men det står det på proofs hemsida.

• styret

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 11:32 som svar på: 245 vs Hiace

men jag är inte så kräsen, fråga din mamma!

• styret

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 06:43 som svar på: 245 vs Hiace

men så gav du ju bögens mycket pengar för den med.
    skitsamma hur skiten ser ut bara man får in fett med prylar där bak och den går hyffsat snålt.

• styret

Medlem
    28 oktober, 2004 vid 06:41 som svar på: Nån som testat fanatic freewave 86 96

kapten testade mackans fw (vet inte om han köre 96an eller 86an just då) och var såld direkt. lättplanad och skön att svänga med sa han så det som står i katalogerna var tydligen sant.
    helt klart ett grymt köp tror jag. skulle inte bli förvånad om det låg en sån där bak i min bil när jag kommer mej för att byta vågis.

• styret

Medlem
    27 oktober, 2004 vid 20:17 som svar på: 245 vs Hiace

för att det är helt sepe att ha motorn bak!

• styret

Medlem
    27 oktober, 2004 vid 16:28 som svar på: 245 vs Hiace

vi får se hur det blir med bilar sen när man har chevan, då kan man ju gå tillbaka till en volvo igen kanske men just nu så är jag iallafall sugen på vanlig buss.
    men köra cheva till surfet… 200 spänn fram och tillbaka till grönis typ…

hiacen är större än din buss där bak, typ 3 meter har jag läst nånstans.

• styret

Medlem
    27 oktober, 2004 vid 16:01 som svar på: Kunskapstävling

okej. jaja 1987 var det iallafall.

• styret

Medlem
    27 oktober, 2004 vid 15:59 som svar på: 245 vs Hiace

ja. fan hittade ett bättre ex och från 90 med men återstår att se vad dom vill ha för den. borde kunna få ut en del för volvon så det är väl ett rakt av byta istort sett som är intressant.
    och ja tyvär kommer det väl bli ordning och reda hb på freda i kärran.

cheva blir det framöver men hiacen kommer ju bli vardagsbil emdans chevan blir ju typ bara för ändamålet europaturné. har bestämt mej för att ta mej i kragen och börja spara pengar till projektet.

• styret

Medlem
    27 oktober, 2004 vid 06:28 som svar på: Kunskapstävling

baah jag kunde ju svaret men vekrar ha blivit raderad för jag inte har besökt bodydrag på länge

• styret

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 21:09 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

emma! du vet ju vad vi brukar säja. Live hard, die young så slipper du oroa dej över dom grejerna.

förlåt att jag pajjar en bra och seriös tråd och jag håller med dej.

Sida 152 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA