Forumsvar skapade

Sida 153 av 269
  • styret

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 21:02 som svar på: Hur mycket pengar går till surfing per år?

hehe… ojojoj det här har jag inte vågat mej på tidigare.

två north duke i början av året
    två bommar på det.
    en vågis
    ett gammalt simmer onshore 4.2
    en mistral joker.
    en sommardräkt
    lite annat klabb.

hmmm kommer väl upp i en 27-28 lök och så en del bensin och hyra av husvagnsplats och sånt… vet inte vad det blir per dag men har inte mycket annat att lägga pengarna på och det är ju bara pengar, dom är itne värda nått förrns man använder dom.

• styret

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 15:08 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

hon kan väl knappast välja en partner som inte vil ha henne som partner och vadå för sexuell makt? att hon har makt över när man ska ha sex eller ett hon kan ta makt genom sex? vad menar du? båda grejerna tycker inte jag stämmer om man itne utgår ifrån att män är varelser som har sex när som helst och med vem som helst och gör vad som helst för att få det.

• styret

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 13:39 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

så sant wiseguy. för hunda år sen var det vackert att vara runtlagd, inte fet men mullig, för att visa att man hade råd att äta fet mat. och innan det skulle man ha getingmidja med gigagtiska häfter och rumpa.
    det här ser man fortfarande i många frikanska stammar som inte har det så fett. där ska kvinnorna vara stora för att visa att dom är fruktbara och rika och inte som i dagens mediasverige där man ska vara trådsmal med gigantiska bröst.

sen handlade ju inte masskatten om att könen skulle ha samma lön eller lika mycket pengar ut utan deras förslag tille extraskatt på män grundade sej i att mäns våld mot kvinnor kostar samhället så stora resuser att alla män tillsmamans skulle få vara med och betala en särskilld skatt för just det ändamålet.
    nu råkar kollektiv bestraffning vara förbjudet i sverige men fyllegudrun minns väl inte såna detaljer efter ett par år i botten på glaset.

• styret

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 13:07 som svar på: Det man trodde var omöjligt har hänt….

fan dom jävla ställena är så jobbiga. åkte på samma sak häromveckan.
    se det positivt. det är bara pengar.

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 19:13 som svar på: sicilien

vafan robban! ska du inte åka? sicilien verkar ju hur fett som helst. granitola eller?

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 19:12 som svar på: Det man trodde var omöjligt har hänt….

ska man åka på böter ska man vara lika hård som min farfar var i helgen. vi var ute och åkte och blev stannade för han körde typ 20 över, 1200:-spänn i böter sa snuten och såg kxig ut. -det har jag råd med sa farfar och körde vidare. hehe

hur snabbt gick det?

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 19:07 som svar på: Outlaw – ny tisha från freedom!

och det kan du tacka mej för ola. för att jag är en sån outlaw och skaffar böter istället för att köpa tirror.

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 19:04 som svar på: Vindsurfande tjejer

hagabrudarna är alltid på G.
    emma jag ska köpa undervattenshus runt jul tänkte jag. så ni kan visa era nya skills när ni kommer hem från margaritas.

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 16:31 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

varför måste det handla om att välja livspartner? är det inte viktigt att känna sej bra utan att leta efter en livspartner?

skönt att du är så säker på dej själv men man kan itne anta att alla är det. en specifik grupp som brukar ha svårt att vara så självsäkra är tjejer i yngre tonåren och nästan lika ofta killar i samma ålder som vill göra allt för att behaga det andra könet. och du kanske inte kan göra något åt det så okej. jag ville mest få fram att folk faktiskt tar åt sej av såna här grejer (kanske inte just den här reklamen i synnerhet men medias bild av kön i allmänhet).
    jag vet inte vad man ska göra åt det men jag vet att problemet finns

jag hjälper till lite på en ungdomsgård här hemma och får rätt ofta höra unga killar, 13-15 år som kommer och är kära i en tjej men som inte vågar vara ihop med henne för att hon inte är snygg enligt hans kompisar. alltså kan det påverka vad gälller förhållanden.

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 15:49 som svar på: Att slippa mörker ångesten !

jag tycker sicilien verkar sjysst så här års.
    finns en tråd om det på reseforumet.

• styret

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 15:47 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

hellgren. nu handlar det kasnke inte om just den här tjejen, jag tror inte att nån här inne ser ner på henne. hon uppfyller ju samhällets alla normer för vad som är vackert (eller iallafall efter en del retusch). men vad det gör är att tjejr som inte riktigt lever upp till normen, eller gör det men itne ser det själva, får fel bild av hur dom behöver se ut för att ses som vackra. även killar får den inställningen eftersom den här bilden är den enda kvinnobilden man matas med i media.

jag ahr seriöst kompisar som kan sitta och snacka och vräka ur sej. -Hon var itne rakad, fan vad äckligt! eller som tycker att tjejer med b-kupa har små bröst. det här är inget särsnitt av killar utan det är alldagliga såna man ser överallt.

• styret

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 18:55 som svar på: Kul sida med bra reparationstipstips!!

shit hur grymv ar hon inte på finliret sen också. satan asså.

• styret

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 18:37 som svar på: bilder från Grönhögen

fan du har dundrat till och gjort klart hemsidan ocha llt. fett anna! jävligt sjysst sida och jävligt sköna bilder.
    imorrn kär vi lite freestyle igen
    Söndag förmiddag: Väst, 5-9 m/s. God sikt.
    Sannolikhet 10 m/s*: 20%
    Söndag eftermiddag: Väst, 5-9 m/s. God sikt.
    Sannolikhet 10 m/s*: 20%

• styret

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 15:53 som svar på: köpavärmartips

det är klart ola ska ha den. så din mamma får varmt och gött…

• styret

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 21:49 som svar på: Undra vad jämstäldhetsombudsmannen skulle säga..

på 70 talet kunde dom jävlarimej göra reklam
    här tillexempel…
    varför sitter det en naken brud och ser kåt ut där liksom ovanpå bänken i en badrumsreklam? okej om hon hade kommit ur duschen eller nått men vafan.

bilden funkar inte att bifoga så här är länken
    http://www.omodern.com/Eurobad/euro10.html

Sida 153 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA