Forumsvar skapade

Sida 158 av 269
  • styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 20:02 som svar på: Sicilien!!

får ni prylarna med er för dom tre tusen?
    vart landar ni och vart ska ni bo?

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:59 som svar på: a bad day of surf

hehe klart jag ahr rätt… hehe
    jaru jag är aldrig svår, på nånting egentligen, men ni får helt enkelt visa er värdiga ett samarbete… wink.gif min måttstock är ju ÖWC så ni ahr mycket att elva upp till, både ett och två flak ska gå åt för att imponera.

vaan dilalr jag om?

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 19:11 som svar på: a bad day of surf

nä inte den bilden. det lär komma annat framöver men jag tycker osm sagt inte att den funkar till tröjor. den är för kantig och boxig i formen. men om du vill och har möjlighet till att göra det själv kan jag skicka över filen så du kan trycka bäst du vill.

tobbe lär tvinga mej att slita i gruvan och gräva fram fler designer, som kommer tryckas på diverse kläder.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 18:35 som svar på: a bad day of surf

nä inget tryck av den här. det kommer nog något annat framför. den är för typ fast i formen för att funka på tröjer tycker jag…

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 18:19 som svar på: Kamera för surf?

ewmarine har ju för typ 2-3tusen. det är rimligt mot vad ett riktigt dykhus kostar.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 16:50 som svar på: a bad day of surf

ähhh. man får ju vara ute i friska luften iallafall smile.gif

seriöst. om jag fick välja på att ligga och plaska runt som du beskriver eller att gå på mitt jobb på konsum så väljer jag lät maneterna.

boys boys. jag var tvungen att göra lite ärenden i stan så jag han inte få färdigt klibborna innan halvsex då posten gick men jag kirrar allt ikväll så är det bara att stoppa skiten på brevlådan imorrn.

en liten ändring bara efter att ha konsulterat min marknadsavdelning (tobbe). där det stod see you suckers sitter nu alco-loggan istället. lite reklam vettni.

snackade löst med snubben om vinyl idag och han verkade inte svår.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 16:44 som svar på: Kamera för surf?

vart hittade du det erbjudandet? har inte riktigt A1-ans teknikfeatures i huvet men det låter jävligt bra.

man kan nöja sej med ett 100-200 objektiv och köpa en billig undervattenshusvariant, typ ewa-marine om man är grod/vatten-perskeptivfetischist osm jag själv.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 14:56 som svar på: a bad day of surf

det är för att ni är äckliga i sthlm.

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 10:50 som svar på: a bad day of surf

ovää. jag kirrar en work till dej.

hehe tur att man inte kan förhandla om sitt studiebidrag för då skulle mitt sänkas omedelbums.

anna, FEEEET! men var det inte flatwater bitches? wave pimpz och flatwater bitches
    jag tar en direkt när du pressar dom iallafall.

ove skicka din adress till mej så skickar jag en ”work” och en sån här till dej
    2936olle.jpg

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 09:11 som svar på: a bad day of surf

hehe vafan vad det blev rush. jag ahde jävligt tråkigt igårkväll och så kunde jag inte sova inatt det var bara därför jag postade upp den.
    kan bli svårt att göra den störra än a4 eftersom kvaliten inte är tiptop och upplösninen rätt kass men det kasnke kommer. om jag orkar. jag får lite nya bilder att jobba med från framkallningen idag, får se m det blir nått att ha, hoppas på det.

anders jag postar till tobbe i eftermidda. skickar med dina i samma brev så får du sparka honom i röven för att få dom.

clemens, ska du ha några klibbor med, gratis. skicka adressen till mej isåfall

funderar på att byta ut school till work men det är rätt gutt att ha en surf-kid-stämpel på det med. vad säjer ni?

• styret

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 06:39 som svar på: a bad day of surf

nja jag vet inte om sthlm får… det kännns ju lite äckligt att ens bara skriva postnumret, och rent vulgårt att texta ned lidingfuckingö.
    skicka din adress till mej på tobbe så ska vi nog kirra till dej med.
    pappers stickers allså. ska du ha vinyl på kärran får du vänta, om det ens blir av.

• styret

Medlem
    3 oktober, 2004 vid 23:16 som svar på: a bad day of surf

kul att ni gillar den.
    herodude. det är inga problem att få den på pappersklistermärke. kan kan printa ett här och nu och posta hem till dej om du vill. ska man ha den på bilen vill man ju inte ha pappersklibba utan vinyl men jag kan screena upp den om jag bara får tag på vit eller genomskinlig vinyl. känner e kille som driver en reklamstripningsfirma så det kasnke går att få tag på där iofs…

funderar på att byta ut school till work kanske.

• styret

Medlem
    3 oktober, 2004 vid 19:50 som svar på: NY VÅGMÄSTARE!!

men åtten på alla om senaste vågisarna kan du som ett rinnande vatten om man väcker dej mitt i natten.

skoj att heta mussolini…

• styret

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 20:00 som svar på: 12v kupévärmare

[censored] vad bra grej! hehe
    fan kan man baka bullar i bilen ju!

• styret

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 14:29 som svar på: nu hajjar jag

vi behöver dom inte för här blåser det hela tiden.

Sida 158 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA