styret
Forumsvar skapade
-
det är helt efter din egen smak.
testa… på en trippleX skulle jag nog sätta dom långt ut och i bakre regionerna. men jag är ju ingen freeridekille heller iofs… -
köp np monoshorty och väst med huva. diskhandskar på nävarna och kör så att det ryker. funkar klockrent så länge det finns något sånär med öppet vatten.
-
vadå vad kan ni får för straff? max någon böter och den kan väl knappast bli speciellt stor. bara hävda att ni inte visste att det var förbjudet…
det går att komma undan med mycket om man bara spelar dum och är samarbetsvillig när snuten kommer. typ säj att ni självklart förstår och genast ska gå och att ni inte visst att det var förbjudet, när nån kommer och säjer till er. be om ursäkt.försök låna en liten lastbil som ni kan ha alla grejer riggade och klara i.
-
nä varberg-haga var ju bästa arkivet. speciellt http://www.junkshop.nu/gurra1978/Galleri/040520-040522%20Varberg-Haga%20park/pages/DSC00047_JPG.htm där längst ner på parkeringen, längst ner till höger står ju min pärla. lika välpackad som tobbe och jag var på fredakvällen samma vecka.
-
jag tror det räcker gott med att säja att du itne vill. nuföriden aktar dom sej väl för att ta in folk som inte är motiverade…
eller gå med i ett politiskt ungdomsförbund som av säpo klassas som farliga. bär banderoll i en demo med maskerade killar och fråga en snut vad han håller på med när han står med filmkamera i ansiktet på dej. varsego här är din frisedel…
-
exatlimento. hur nytt är seglet? nyare segel (typ från 99/00 och frammåt fungerar så att nr du drar nedhal så ska seglet ”släppa” (bli fladdrigt) i bakdelen vid odm typ 3 översta lattorna (lite olika beroende på modell och fabrikat). du ommer behöva dra mycket mer än vad tror från första början.
-
ja det är väl knappast bara ezzy som har kört med det konceptet?
-
som sagt, tyskland har en helt annan (läs toklåg) momssats på fjolårsprylar än vad dom ghar i sverige. alltså knappast något handlarna kan styra över. vidhålle att det är jävligt strongt av sveriges lilla marknad att hålla samma priser på nya prylar som världens största ws-marknad, Tyskland. men nu svamlar jag rätt mycke, det örjar lbi sent.
förstår inte vad du menar med konstgjord andning eftersom ws-butikerna väl säljer mer än tidigare.
vodo. självklart seglar man mycket bättre på sprojlans nya grejer… hehe
det är därför min freestylebräda är sen 99. men så seglar jag ju iofs osm en kratta också. -
vad ahr du då köpt för grejer och för vilka priser?
-
alvarligt. alla vet ju att man blir ledig om det blåser såpass, då går det ju itne att jobba i sklan iallafall. sparka tobbe i röven ocj säj åt honom att trycka plattan i mattan.
-
har du överhuvudtaget läst inläggen?
allt detta har hänt när han har handlat på postorder. jag menar (som du förstår om du läser mitt tämligen korta medelande) att det därför är skönare att kuna gå direkt till en shop (butik) och klämma på dina grejer, betlaa dom i kassan, kontant, stoppa dom i bilen och sticka iväg och segla. -
för er som det fortfarande är gry i så ser ni ut att få ert
Mån: Mellan väst och nordväst, 4-8 m/s Dygnets högsta vindhastighet 7 m/s.
Tis: Nordväst, 5-9 m/s Dygnets högsta vindhastighet 9 m/s.
Ons: Nord, 7-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.övriga tungsurf verkar kunna segla formula senare i veckan. ta med dej oveponken med, han kan behöva få sej en rejäl omgång!
jag prickade in lagningen av tt:n perfekt. har gått att segla lilla brädan ett tag och nu när det blir freestyleväder igen så är den lagad och klar (nästan).
hoppas vi ses då!
-
ännu en anledning till att pusha för butiker i sverige så man kan gå dit direkt och köpa sina grejer och få dom med i bilen på väg hem.
märkligt att kajtaren som var så kaxig till att börja med helt plötsligt tog tillbaka sin post. svagt som fan!