Forumsvar skapade

Sida 176 av 269
  • styret

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 17:39 som svar på: North 2005

fan jag hade lurat på att köra simmer nästa år mjen när man läser om tekniknyheterna så kliar det ju lite i fingrarna. men man får ju trots allt 4 simmer för tre north… fan beslutsångest.
    duke var inte riktigt lika snygga nästa år. det enda som var riktigt snyggt för nästa år var ju disco (eller omd et var discocomp…)

• styret

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 16:33 som svar på: Arrows 2005!!!

det översta var ju riktigt äckligt…

• styret

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 20:53 som svar på: Imse vimse spindel…

tidigare idag ahr det planats för fulla muggar. eller ja iallafall lite drag i 6.2an

• styret

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 17:00 som svar på: dags för van!

det är sant. om man bygger ett lock som är lika stort som madrassen så är det ju bara att lyfta på hela paketet. var fast i tanken på hur man i husvagnen måste ta bort lakan och grejer för att öppna halva madrassen, fan vad smart…

• styret

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 10:17 som svar på: P-bot i Danmark???

Svar till:

Svenska P-bolag kan inte kräva norskar på p-bot pengar.
    Fast det var väl inte riktigt det du undra..
    grin.gif

[/ QUOTE ]

har ju med eu att göra.

• styret

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 22:27 som svar på: dags för van!

nå kollade inte på din kärra.
    men cheva känns som det som gäller då om dodgen inte är bredare. kommer nog inte orka mecka husbilsinredning eftersom jag redan ahr husvagn om jag vill bo lite extra lyxigt. jag ahr tänkt såhär efter att ha tjuvkollat i ett par chevor nu när jag var på festival i helgen, alltså inga direkt nyktra stunder men vafan, det är det ju sällan på haga heller…

dubbla golv med plats för myckte brädor och segel, klassikern i surbussar, på cirka 40 centimeters höjd. typ en halvmeter-60 centimeter bred del av golvet kommer gå ända fram till mellanväggen (vill nog fan ha en sån tror jag, är lite skraj för att folk lätt kan komma in genom förarhytten om man sover utomlands, inskränkt ölänning som man är). resten av golvet ska fram typ 250cm så man får full takhöjd på en liten yta där framme vid skjutdörren.
    längst bak längs bakdörrarna bygger man sängen. typ 30 centimeter hög och runt 120 bred med en utdragbar låda under. en sån kommer svälja hur mycket kläder och skräp som helst.
    i bakdörren sätter man två stora konsoller på höjd så dom kommer glida in under sängen där på kommer ett gasolkök sitta monterat. har ett svinfint två lågigt sånt som man kopplar till en P-11, den lär bli rätt lättplacerad innanför dörren liksom, men den tål att tänkas på, man skulle ju kunna ställa den i en behållare bakpå dörren med= ingen gasol i bilen. iallafall så öppnar man altså bakdörrarna när man ska laga mat så man får ut stekoset ur bilen. skulle det regna så får man väl helt enkelt fixa till nån typ av tak att hänga ut från dörrarna, kan ju var skönt för solen med.

ovanpå den utskjutande biten av golvet, där lastutrymmet undertill sträcker sej ända fram till mellanväggen, ska det byggas ett skåp ända upp till tak där man kan få plats med vattendunkar, någon kylväska och grytor, stekpannor och matvaror, typ köksgrejer.

då kan man fortfarande klämma in nån lite soffa eller nått längs ena sidan. jag tror det är bättre med ett fåtal funktionella element i bilen än en massa grejer som gör att bilen kommer kännas trång. det får ju bli lite spartanskt men det gör inte mej nått.
    som lyx funderar jag på att sätta in en sån liten dvd och skärm i ett som man ser på lite bilstereofirmor och sånt för en helt rimlig peng, och såklart soltak på långsidan.

vd tror ni? det här är ju bara som jag tänker nu. men ni vet hur det är. ny morgon nya idéer.

• styret

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:59 som svar på: Vindsurfare saknad!

eller kan alla lämna sina barn för uppfostran hos bosse högtalare så kommer vi itne behöva köpa massa lekplatsgrejer framöver.
    SITT!

• styret

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:57 som svar på: JP x-citeride, nån med erfarenheter?

för dom som kan justera sina bommar med mera själva iallafall…

• styret

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 06:31 som svar på: dags för van!

jag ahr för mej att lt35 inte är lika bred som en jänkare bak i skåpet. dessutom sitter motorn på rätt ställe i en jänkare.
    sen är det helt enkelt för jag inte vill ha nån folka.
    åkkomforten är såå mycket högre i en typ cheva eller dodge.

• styret

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 16:41 som svar på: dags för van!

folkorna känns som sagt för små om man ska åka långt och gutt.
    en riktig van ska det såklart vara, ippa vad har du för innermått på din?

• styret

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 07:51 som svar på: JP x-citeride, nån med erfarenheter?

en känd öwcprofil har en sån. ska se om jag kan klämma ur honom vad han tycker, jag vet att han är nöjd med den iallafall.

• styret

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 15:21 som svar på: Wave Classic?

när helvetet fryser till is… wink.gif
    det blir inget wave classic i år.

• styret

Medlem
    25 juli, 2004 vid 08:02 som svar på: Sjögräs på Haga? och finns det chans till bris?

innanför reven funkar det. men utanför 4:e så kommer du typ dö med vanlig.
    säjs det. själv vågar jag mej aldrig så långt ut.

• styret

Medlem
    21 juli, 2004 vid 19:45 som svar på: grym surfbuss med stripes *DELETED*

cpmoppe är ju hur ballt som helst. en polare hade en vråltrimmad jävel som vi brukade bränna gummimed.

• styret

Medlem
    21 juli, 2004 vid 19:44 som svar på: 245 gl

245:a 19000… yea right…

Sida 176 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA