styret
Forumsvar skapade
-
Markus s-77´s kommenatr om bränsleförbrukningen i sin t3a.
fan nu när originalmotorn (den lilla, min anmärkning) sitter i drar han ju knappt nånting. kan köra 54 mil på en tank…det är 60literstank i en sån…
-
svängraqdie borde väl inte påverkas, är inte t4erna framhjulsdrivna och då är det väl det som sätter stopp för svängandet och inte längden?
börjar bli mer och mer sugen på en t4 men nu när 245an är nytvättad för dagen så länns det ju dumt att byta bort en sån pärla.
-
haga parks surfcenter är öppet dagligen från klockan 10 till 18 och senast jag var inne och kikade så hade dom både förlängare och rashguards.
containern som tillhör ÖWC är bara till för klubbens medlemmar som vill låna grejer för att lära sina nära och kära att surfa samt för en del medlemmar att ha sina prylar i.
mvh styret, containeransvarig i ÖWC och tillika besserwisser
-
rrd twintip 105.
galet grym bräda både enligt tester och ägare. -
när man ahr koll påd et där med hängsele så kan man kroka i innan man ställer sej i stropparna men om man känner sej osäker och känner att kastfallet är på gång så ska du inte kroka i innan. framfot, bakfot, kroka i.
-
sjysst som fan. du har blivit duktig på att redigera.
-
maila eller ring.
nu ska jag maila dom och ta ett alvarligt snack om min tidigare så prisade gunsele… -
kom tillbaka när ni är i klass med carbonekennta. jag har för mej att han räknade ihop det till 28 stycken häromdagen…
fenlådan liksom svämmar över. -
vad jag menade med att du skulle skaffa koll var att du klagar på priset när det i själva verket kostar såhär mycket att göra tröjan.
det är inget hemmagjort screentryck det här, det är förstklassigt transfertryck. -
du kasnke skulle skaffa koll. när vi har tryckt t-shirts med tryck på en sida så har vi gett nånstans mellan 150 och 180 spänn (beroende på kvalite på t-hirt och tryck). två sidor blir dyrare och jag skulle tro att cavali inte tar ut många kronor, om ens några, i profit.
eftersom folk hela tiden eftersöker bra och billiga ställen att handla sjyssta kläder på så är det väl skitbra att en förhållandevis billig (kolla vad du får pejja för en märkestisha vart som helst annars) DIY-snubbe kan förse folk med det.tyvär cavali, har inte råd just nu så vi får se vad som dyker upp i framtiden.
-
det låter skoj. vi lär väl ses då.
ta med fulspriten och kom upp i vår husvagn på haga så ska ni nog få lite sköna bilder sen. -
jag vet inte vad det är. har inte hört nån klaga på deras grejer innan så det är möjligt att jag har fått ett måndagsex